Conan O'Brien och Terry Crews blir deprimerade av Battlefield 1

Robot
Conan O'Brien och Terry Crews blir deprimerade av Battlefield 1
Medlem
Conan O'Brien och Terry Crews blir deprimerade av Battlefield 1

Blir så jävla sne på att Amerika fortfarande censurerar varenda svordom, det förstör så förbannat mycket i underhållningsnivån

Medlem

Dont be dissin terry! kung är han xD

Medlem

Terry Creews. Underbart glad och positiv människa. Kollar in hans Old Spice-reklamer då och då. Får mig alltid på bra humör.

Medlem

Tittade ofta på Conan när jag var yngre. Känner dock att antingen han har blivit tråkig eller att jag har blivit äldre. Clueless Gamer kollar jag fortfarande i princip varje avsnitt (för att FZ påminner mig).

Inaktiv

Terry Crews är grym, hade faktiskt hellre sett honom lira med Aaron Blake (eller vad han heter) istället för Conan.
Till herr O'Briens försvar så fick han in en rolig punchline ang. Trump. Men det är också allt han presterade.

Någon skrev som kommentar till Youtube-kanalen att han borde spela The Stanley Parable och det ligger något i det. Det kan vara lite småkul att höra Conan sura och klaga på spel men hans rena reklam-inslag är deprimerande.

Medlem

Jättekul, men lite för kort!?


signatur

autograph

Medlem

Terry Crews <3


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Har svårt att skratta åt ett så hårt scriptat och klippt video.
Gillar båda personligheter men hela videon är för "tvingad"

Det ska kännas "live" men den effekten får jag verkligen inte.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

se den här istället. hur sjuk som helst

https://youtu.be/fr0PYDxa4jQ?t=440


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av totte1015:

Blir så jävla sne på att Amerika fortfarande censurerar varenda svordom, det förstör så förbannat mycket i underhållningsnivån

MEN TÄNK PÅ BARNEN!

Medlem

Men snälla, FPS spel på konsol får mig att må illa.


signatur

If u can´t kill me, Join me

Medlem
Skrivet av FEIF:

Men snälla, FPS spel på konsol får mig att må illa.

Ingen som tvingar dig att spela på konsol

Medlem
Skrivet av FEIF:

Men snälla, FPS spel på konsol får mig att må illa.

Förstår hur du känner. Känner samma sak när nån vill spela UNO - på ett campingbord! Liksom, hallå! Eller när någon idiot dukar upp ett parti Monopol - på ett soffbord! Då bara vänder det sig i magen.

#canrelate


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av totte1015:

Blir så jävla sne på att Amerika fortfarande censurerar varenda svordom, det förstör så förbannat mycket i underhållningsnivån

MEN TÄNK PÅ BARNEN!

dom kan ju fler svordomar än oss redan vid 6 års ålder ändå


signatur

//monster

Medlem

Rätt kul, speciellt när kaninerna kom in. Det var kul, det blev sen bara roligare när dom behövde extra tröst:)

1
Skriv svar