Framsidans "Fler nyheter" och själva artikellistan

Medlem
Framsidans "Fler nyheter" och själva artikellistan

När man klickar "Fler nyheter" får man just bara artiklar taggade som nyheter, men det framgår inte alldeles glasklart. De artiklar som inte är nyheter är dock väldigt få, så jag föreslår att default ändras till "(alla)".

Artikellistan i sig är väldigt svårläst med de flesta rubriker kapade efter några få ord. Det skulle vara bättre om man fick hela rubriken, gärna på bekostnad av fetstil och teckenstorlek, eller varför inte som i Nyhetsarkivlistan på framsidan?

Redaktör
Skrivet av Pinnen:

När man klickar "Fler nyheter" får man just bara artiklar taggade som nyheter, men det framgår inte alldeles glasklart. De artiklar som inte är nyheter är dock väldigt få, så jag föreslår att default ändras till "(alla)".

Artikellistan i sig är väldigt svårläst med de flesta rubriker kapade efter några få ord. Det skulle vara bättre om man fick hela rubriken, gärna på bekostnad av fetstil och teckenstorlek, eller varför inte som i Nyhetsarkivlistan på framsidan?

Vi håller på och lyfter över FZ till ett nytt publiceringssystem, med lansering i början av nästa år. Tills dess får vi leva med befintligt system.


signatur
Medlem

Tackar för svaret!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi håller på och lyfter över FZ till ett nytt publiceringssystem, med lansering i början av nästa år. Tills dess får vi leva med befintligt system.

Hej.
Ny sajt, sweet!
Men nu kan jag inte ens trycka på fler nyheter när jag kommer till botten.
Skulle gärna ha möjlighet att kunna gå tillbaka en sida. Har jag varit borta en månad vill jag kunna läsa mig ikapp. Alltså inte ha som förut när man bara fick upp nyheter (artiklar, recensioner, etc sorterades bort). Jag vill ha allt! Som rockpapershotgun.com har.

Skägg.
10 Chambers

@acrylamid: Spana in arkivet (nås via menyn), där kan du bläddra dig igenom sida efter sida när du behöver läsa ikapp


signatur
1
Skriv svar