The Division- Någon som vill spela?

Medlem
The Division- Någon som vill spela?

Tjenare! Jag blev sugen på lira The Division men har ingen att lira med tyvärr och jag har inte spelat på länge. Har inte ens provat någon expansion än men är lvl 30 och klarat hela spelet om man inte räknar med expansions. Tyvärr är mitt headset pajj så har ingen mic.

Ni kan adda mig på Uplay om ni vill: ggnoreftw

Kanske ska säga att jag kan börja om från start om det är nån ny spelare som vill lira

Medlem
Skrivet av ggnoreftw:

Tjenare! Jag blev sugen på lira The Division men har ingen att lira med tyvärr och jag har inte spelat på länge. Har inte ens provat någon expansion än men är lvl 30 och klarat hela spelet om man inte räknar med expansions. Tyvärr är mitt headset pajj så har ingen mic.

Ni kan adda mig på Uplay om ni vill: ggnoreftw

Kanske ska säga att jag kan börja om från start om det är nån ny spelare som vill lira

https://www.konvictgaming.com/ är ett bra comunety som spela the divishion i fall du vill ha några o spela med

Skägg.
10 Chambers

Vårt eget spelcommunity Geeks Gaming har säkert andra The Division-spelare.


signatur
Moderator | Testpilot

Jag kom just in på forumet för att fråga exakt samma sak. Jag har dock inte Season pass och funderade på att börja om från början då jag inte spelat något sedan ett tag efter release.

För er eventuellt nya som kikar in så spelade jag Division vid release och söker någon vänlig själ att spela med. Antingen ändra från början eller bara ett community så man kan sitta i Discord eller liknande program och bara tjöta. 24 år och kommer ifrån Norrland så jag har ju humor och en rolig dialekt på min sida.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det här gillar jag!

Lägg gärna till mig "RichOnPeers" (på uplay).
Just börjat spela igen efter att spelet fått en uppsving av survivalläget.

Hade varit kul att få köra med lite trevligt folk och inte bara solo

Medlem

Hej,

Ska själv testa det igen nu under helgen, har inte kört sedan betan, skulle vara roligt att uppleva det med några andra sociala personer.

Lägg gärna till mig på Uplay: ZnakeEYEZ

1
Skriv svar