Den största striden någonsin i Eve Online slutar i förstörelse för hundratusentals kronor

Robot
Den största striden någonsin i Eve Online slutar i förstörelse för hundratusentals kronor
Medlem
Den största striden någonsin i Eve Online slutar i förstörelse för hundratusentals kronor

Så destruktivt..

Medlem

Skulle uppskattas om ni inte bäddade in Twitch videos då de spelas upp automatiskt.

Medlem

Mäktigt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Relik 📜
Skrivet av MrPeters:

Skulle uppskattas om ni inte bäddade in Twitch videos då de spelas upp automatiskt.

Ska vara fixat nu!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Det är så skönt att åtminstone en utvecklare vågar släppa loss spelarna och inte kör denna handhållning alla sysslar med idag.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av emilakered:
Skrivet av MrPeters:

Skulle uppskattas om ni inte bäddade in Twitch videos då de spelas upp automatiskt.

Ska vara fixat nu!

Tackar

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Skulle uppskattas om ni inte bäddade in Twitch videos då de spelas upp automatiskt.

ja för mig spelas det inte upp automatiskt ialla fall

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av MrPeters:

Skulle uppskattas om ni inte bäddade in Twitch videos då de spelas upp automatiskt.

ja för mig spelas det inte upp automatiskt ialla fall

För mig spelas den inte alls

Medlem

Inget illa mot spelet men videon är lite som att titta på en nymålad vägg torka.

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Inget illa mot spelet men videon är lite som att titta på en nymålad vägg torka.

Ja spel av den här typen och med det tempot gör sig ju inte speciellt bra att titta på.

Medlem

Skulle varit mer intressant om försvararna varit där. Men samtidigt så kan man förstå att de inte vill bli helt ruinerade.

Hmm varje gång jag ser en nyhet ifrån Eve så är jag så nära att väcka mina gamla chars till liv och härja i cosmos.. så nära..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Sjukt imponerande. Jag körde Eve rätt mycket för många år sedan. Men det tog så väldigt mycket tid när man även körde Wow samtidigt.

Inaktiv

Varför måste alla vara så aggressiva? Kan vi inte bara mina asteroider tillsammans?

1
Skriv svar