Halkiga Forza Horizon 3-dlc:t Blizzard Mountain är släppt

Robot
Halkiga Forza Horizon 3-dlc:t Blizzard Mountain är släppt

Underbart sätt att få lite julstämning

Inaktiv

Ingår INTE i större versioner av FH3 afaik.....

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Ingår INTE i större versioner av FH3 afaik.....

Nä, Ultimate ger väl rabatt på "Expansion pack" - men det ingår inte.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

"Forza Horizon 3 - Ultimate Edition", (pc), som jag förköpte 22 sept för 899,00 kr, skulle bla ge rabatt på kommande tillägg och expansioner.
Men jag fick ändå betala 249,00 kr. för "Forza Horizon 3 - Expansion Pass". Som jag köpte 1 dec.

Men jag är ändå väldigt nöjd med "Blizzard Mountain".
Installationen och spelandet fungerar skitbra.
Väldigt roligt och otroligt snyggt är det dessutom!
Mycket innehåll i denna expansion-dlc.


signatur

autograph

Medlem

"Forza Motorsport - Blizzard Mountain Is Here!"

http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh3_blizzard_mountain_r...


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av autograph:

"Forza Horizon 3 - Ultimate Edition", som jag förköpte 22 sept för 899,00 kr, skulle bla ge rabatt på kommande tillägg och expansioner.
Men jag fick ändå betala 249,00 kr. för "Forza Horizon 3 - Expansion Pass". Som jag köpte 1 dec.

Men jag är ändå väldigt nöjd med "Blizzard Mountain".
Installationen och spelandet fungerar skitbra.
Väldigt roligt och otroligt snyggt är det dessutom!
Mycket innehåll i denna expansion-dlc.

Det är 249 för 2 expansioner....bara detta kostar 199. Vet inte vad icke ultimate ägare betalar för expansionpassen...

Inaktiv

FH3 är så fruktansvärt bra (och lätt snyggaste konsolspelet idag iafl om man kör med HDR).

Medlem
Skrivet av anon_81726:

FH3 är så fruktansvärt bra (och lätt snyggaste konsolspelet idag iafl om man kör med HDR).

Har hört att det ska vara riktigt bra, samtidigt som många klagat på att till skillnad från Forza 6 så är det bara 30 och inte 60fps, och att det är problem med hur spelet flyter på pc även för folk med bra rigg.

Har inte riktigt ekonomin för att köpa det just nu och att dessa negativa saker får mig att tveka.

Gen
Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av the_o:

FH3 är så fruktansvärt bra (och lätt snyggaste konsolspelet idag iafl om man kör med HDR).

Har hört att det ska vara riktigt bra, samtidigt som många klagat på att till skillnad från Forza 6 så är det bara 30 och inte 60fps, och att det är problem med hur spelet flyter på pc även för folk med bra rigg.

Har inte riktigt ekonomin för att köpa det just nu och att dessa negativa saker får mig att tveka.

Folk säger att det blir bättre och bättre på PC. Jag har inte märkt av några större förbättringar men får ändå de 60fps vid 4K jag vill ha större delen av tiden. Surfers Paradise (största staden), vissa races (om man ligger sist) samt vissa regnskogspartier får FPSen att gå ner men det är egentligen allt.

Medlem
Skrivet av anon_81726:
Skrivet av autograph:

"Forza Horizon 3 - Ultimate Edition" (pc), som jag förköpte 22 sept för 899,00 kr, skulle bla ge rabatt på kommande tillägg och expansioner.
Men jag fick ändå betala 249,00 kr. för "Forza Horizon 3 - Expansion Pass". Som jag köpte 1 dec.

Men jag är ändå väldigt nöjd med "Blizzard Mountain".
Installationen och spelandet fungerar skitbra.
Väldigt roligt och otroligt snyggt är det dessutom!
Mycket innehåll i denna expansion-dlc.

Det är 249 för 2 expansioner....bara detta kostar 199. Vet inte vad icke ultimate ägare betalar för expansionpassen...

JAha, men det var ju bra. Det visste jag inte! Då är jag nöjd.
Infon har varit lite otydlig.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av the_o:

FH3 är så fruktansvärt bra (och lätt snyggaste konsolspelet idag iafl om man kör med HDR).

Har hört att det ska vara riktigt bra, samtidigt som många klagat på att till skillnad från Forza 6 så är det bara 30 och inte 60fps, och att det är problem med hur spelet flyter på pc även för folk med bra rigg.

Har inte riktigt ekonomin för att köpa det just nu och att dessa negativa saker får mig att tveka.

Nä, du kan välja på 30, 60 eller obegränsad fps i Forza Horizon 3.
Det flyter på väldigt bra på min pc med GTX 970. Det är det snyggaste och roligaste bilspelet som jag sett!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av the_o:

FH3 är så fruktansvärt bra (och lätt snyggaste konsolspelet idag iafl om man kör med HDR).

Har hört att det ska vara riktigt bra, samtidigt som många klagat på att till skillnad från Forza 6 så är det bara 30 och inte 60fps, och att det är problem med hur spelet flyter på pc även för folk med bra rigg.

Har inte riktigt ekonomin för att köpa det just nu och att dessa negativa saker får mig att tveka.

Nä, du kan välja på 30, 60 eller obegränsad fps i Forza Horizon 3.
Det flyter på väldigt bra på min pc med GTX 970. Det är det snyggaste och roligaste bilspelet som jag sett!

Ok nice. Då kanske man kan unna sig lite extra efter jul då. Har längtat att kunna lira lite mer Forza, då online inte funkar just nu för mig på boxen då guld e slut och jag inte spelar tillräckligt mycket spel online på den för att det ska vara värt med det just nu.

1
Skriv svar