Rulla runt som ett djur i nytt spel från skaparna av The Order: 1886

Robot
Rulla runt som ett djur i nytt spel från skaparna av The Order: 1886
Rulla runt som ett djur i nytt spel från skaparna av The Order: 1886

Ser mysigt ut, ska hålla koll på den!

Medlem

Ready at Dawn nådde inte riktigt hela vägen fram med att leverera den typen av dramatiska, single player action-äventyr som Order 1886 ville va.

Kanske lyckas de bättre med lättsammare partyspel?

Medlem

Ser sjukt stirrigt ut. Blää


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ser ut som ett löjligare super smash bros, typ, kan säkert bli riktigt kul med polare och några öl.

Ambassadör
Xbox

Usch.


signatur

Jump in.

Skribent

Med många spelare online och någon form av hyfsat djup bakom allt kaos så kan det nog bli intressant för min del!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Ser undebrat ut. Påminner mig om ett något som ingick i ett partyspel till xbox för runt 15 år sen.

Medlem

Jag tänker Little Big Planet + Splatoon


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det här verkar vara mer deras grej, The Order var vansinnigt dåligt.

Medlem
Skrivet av Elixx:

Ser undebrat ut. Påminner mig om ett något som ingick i ett partyspel till xbox för runt 15 år sen.

Ja vad tusan hette det? Hade iallafall väldigt roligt när man var fyra polare som spelade. Fusion frenzy?

Medlem

The Order var ju alldeles underbart. Älskade varenda minut av det. Storyn var riktigt bra, grafiken på top. Sen kan man ju diskutera gameplayet, men jag tyckte overall att det var ett bra spel.

Detta spel såg dessvärre totalt värdelöst ut... usch

Medlem
Skrivet av robbis:

The Order var ju alldeles underbart. Älskade varenda minut av det. Storyn var riktigt bra, grafiken på top. Sen kan man ju diskutera gameplayet, men jag tyckte overall att det var ett bra spel.

Detta spel såg dessvärre totalt värdelöst ut... usch

Jag gillade verkligen 1886. Kändes verkligen underskattat när det kom. Många verkade besvikna på att det inte var en mer som andra pangare. Tråkigt om studion känt sig tvungna att lägga om kursen helt pga responsen.

Medlem

Tänker lite på Super Monkey Balls...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar