Gratishelg för The Division – testa hur bra det blivit

Robot
Gratishelg för The Division – testa hur bra det blivit
Medlem
Gratishelg för The Division – testa hur bra det blivit

Jag hade inga problem när det släpptes. Men nu har folk klagat, gnällt och Massive lagat så mycket så det är ett gäng störande buggar.

Medlem

Inte för oss konsolspelare alltså?

Medlem
Skrivet av billybob:

Jag hade inga problem när det släpptes. Men nu har folk klagat, gnällt och Massive lagat så mycket så det är ett gäng störande buggar.

Det finns fler riktigt störande buggar just nu på PS4 än vad det fanns vid release.

Skärpning tack!

Medlem
Skrivet av Grymgreger:

Inte för oss konsolspelare alltså?

Ser dessvärre inte bättre ut... trist

Inaktiv

Har det på Xbone. Kul spel!

jkw
Medlem

Synd att det var via Uplay. Tar inte i skiten med tång.

Medlem
Skrivet av jkw:

Synd att det var via Uplay. Tar inte i skiten med tång.

#kränktgamermedprinciper

Medlem

Testa betan precis innan spelet släpptes och något spelet lyckades med var ju atmosfären. Snön, ljuset och dimman var fruktansvärt mysig och såg även riktigt bra ut.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

jkw
Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av jkw:

Synd att det var via Uplay. Tar inte i skiten med tång.

#kränktgamermedprinciper

Principer, ja. Kränkt, nja. Är inte som majoriteten av Sverige som blir kränkt för minsta lilla. ☺️

Förstår bara inte varför alla ska göra egna klienter när Steam finns. Uplay, EA Access, Origin och all annan dynga kan de lägga ner tycker jag.

Smaken är som baken.

Medlem
Skrivet av jkw:
Skrivet av billybob:
Skrivet av jkw:

Synd att det var via Uplay. Tar inte i skiten med tång.

#kränktgamermedprinciper

Principer, ja. Kränkt, nja. Är inte som majoriteten av Sverige som blir kränkt för minsta lilla. ☺️

Förstår bara inte varför alla ska göra egna klienter när Steam finns. Uplay, EA Access, Origin och all annan dynga kan de lägga ner tycker jag.

Smaken är som baken.

Dynga är ett kraftigt ord. Man stänger ner det när man är klar med det.

Medlem

Nice, har varit riktigt sugen på att spela detta nu när det är så billigt överallt! Men har inte vetat till vilket plattform, så det e underbart att jag får testa det på min laptop nu. Efter det vet jag om jag ska köpa till PC/PS4

Inaktiv

Ska väl ta och testspela The Division snart igen. Har det installerat, men har inte startat det på några veckor.

Skrivet av jkw:
Skrivet av billybob:
Skrivet av jkw:

Synd att det var via Uplay. Tar inte i skiten med tång.

#kränktgamermedprinciper

Principer, ja. Kränkt, nja. Är inte som majoriteten av Sverige som blir kränkt för minsta lilla. ☺️

Förstår bara inte varför alla ska göra egna klienter när Steam finns. Uplay, EA Access, Origin och all annan dynga kan de lägga ner tycker jag.

Smaken är som baken.

Varför det finns olika plattformar, är för att spelföretag vill försöka konkurrera ut Steam, vilket är typ en omöjlighet. Själv lägger jag in alla spel som jag har på uPlay och Origin, till mitt Steam-bibliotek. När spelet startas, startas till exempel uPlay och när jag har spelat klart, stängs plattformen oftast ner automatiskt. Hur smidigt som helst ^^,

Men ja. Jag håller med dig. Endast Steam räcker.

Medlem
Skrivet av jkw:

Synd att det var via Uplay. Tar inte i skiten med tång.

När jag kikade på deras State of the game tidigare ikväll sa de att gratishelgen går att spela via Uplay och Steam, är du sugen kanske du skulle kolla upp det.

Medlem
Skrivet av jkw:
Skrivet av billybob:
Skrivet av jkw:

Synd att det var via Uplay. Tar inte i skiten med tång.

#kränktgamermedprinciper

Principer, ja. Kränkt, nja. Är inte som majoriteten av Sverige som blir kränkt för minsta lilla. ☺️

Förstår bara inte varför alla ska göra egna klienter när Steam finns. Uplay, EA Access, Origin och all annan dynga kan de lägga ner tycker jag.

Smaken är som baken.

Det finns flera fördelar med att själv sköta distributionen:
Man slipper ge Valve en del av vinsten
Man har full kontroll över patchar och nedladdningsalternativ
Man styr själv vilken reklam som visas för spelarna
Man slipper dela med sig av statistik mm. som kan ge fördelar i marknadsföringen.

Om man har de resurser som krävs för underhållet av en egen distributionskanal och når en tillräckligt stor målgrupp så finns det bara fördelar och det handlar om stora fördelar.

Medlem

Har aldrig haft något direkt problem med The Division. Skaffade det launch day. Ibland tror jag inte folk faktiskt upplever de saker dom gnäller på eller om dom bara upprepar det dom hört ifrån någonstans.

Vart massa snack om hackbar kod pre-launch, sen har det varit massor med snack om alla fuskar i The Division... Men jag har spelat 300h (en hel del i DarkZone) utan att se en enda en. Så det kan ju inte vara så satans jävla många.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar