FZ firar 20 år med... Red Dead Redemption

Robot
FZ firar 20 år med... Red Dead Redemption

På med fransjackan och läderchapsen!

#red-dead-redemption


Medlem
FZ firar 20 år med... Red Dead Redemption

Någon som vet varför de aldrig kom till PC?

Medlem

Så kuppen är över, eller har dom barrikerat sig i fikarummet, med all glögg?

Ambassadör
Xbox

Glöggkriget vintern 2016.


signatur

Jump in.

Medlem

Ett av mina favoritspel genom tiderna.

KoP
Medlem

Apråpå Rockstar Games så blev precis 360 versionen av Bully bakåtkompatibelt på Xbox One. Yay!

Medlem

Jag har redan tröttnat på Red Dead Redemption 2
dom kommer mjölka sönder spelet som Gta v och singelspelet lär får 4 +
Mark my word !

Redaktör

De får mjölka hur mycket de vill så länge de först gör ett lika bra spel som RDR.


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Tompa:

De får mjölka hur mycket de vill så länge de först gör ett lika bra spel som RDR.

Haha, agreed!


signatur

Jump in.

Medlem

Man kan inte mjölka sönder westernspel. . Och absolut inte rdr. Dom får gärna släppa 4 st per år i resten av mitt liv med tillhörande DLC. Skulle köpa varenda ett.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Någon som vet varför de aldrig kom till PC?

Om jag kommer ihåg rätt för första RDR de hade stora problem med koden när de skulle göra en port till PC. Sedan ville de ha den konsol exklusive så det blev ingen port till PC. Kanske vi får se en Remaster i framtiden men jag tvekar.

Asså RDR och Undead har släppts nyligen på PlayStation Now. man kan stream till PS4 eller PC. Problemet är PlayStation Now finns inte i Sverige bara lanserats i North America, UK, Belgium,Netherlands...

Avstängd
Skrivet av Bonik:
Skrivet av Morlizer:

Någon som vet varför de aldrig kom till PC?

Om jag kommer ihåg rätt för första RDR de hade stora problem med koden när de skulle göra en port till PC. Sedan ville de ha den konsol exklusive så det blev ingen port till PC. Kanske vi får se en Remaster i framtiden men jag tvekar.

Asså RDR och Undead har släppts nyligen på PlayStation Now. man kan stream till PS4 eller PC. Problemet är PlayStation Now finns inte i Sverige bara lanserats i North America, UK, Belgium,Netherlands...

Kan man inte ställa in sin ps4 då att man typ är i Nord Amerika?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Minns att multiplayern var helt OK i RDR också.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av slander:

Så kuppen är över, eller har dom barrikerat sig i fikarummet, med all glögg?

Skrivet av Mortaigne:

Glöggkriget vintern 2016.

It's time to drick glögg and eat pepparkaka but I'm all out of russin.


signatur
Medlem
Skrivet av Morlizer:

Någon som vet varför de aldrig kom till PC?

Skulle oxå vilja veta det?

Medlem
Skrivet av MusseÖL:

Jag har redan tröttnat på Red Dead Redemption 2
dom kommer mjölka sönder spelet som Gta v och singelspelet lär får 4 +
Mark my word !

Om du tröttnar på spel innan dom ens släppt kanske spel-hobbyn inte är något för dig

Medlem

Dock tycker jag de är lagom girigt för ett så pass framgångsrikt företag att nästan 7 år senare fortfarande ta 300 :- för spelet via Xbox live store...

Nog för att spelet är bland de mest fantastiska jag upplevt men känns som Rockstar inte förlorar några större slantar och har råd att göra det mer tillgängligt för ett billigare pris. Dessutom som reklam inför RDR:2 (3).

Medlem

Dom är så giriga snart ser man en gta till amigan DÅ skulle jag gärna casha pengar

1
Skriv svar