Ark: Survival Evolved blir dinosauriepark i VR

Robot
Medlem
Ark: Survival Evolved blir dinosauriepark i VR

...eller så kunde det gjort klart själva ARK...

förövrigt borde inte ARK få ha Oculus/Vive logo på steam sidan...det är urusel VR


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Synd att det inte finns något vettigt VR stöd för riktiga Ark Survival Evolve än men kanske inte så konstigt med tanke på att ett geforce 1080 inte ens når upp i stabila 60fps i det spelet och med PS4 Pro skulle det väl bli mer som en View Master

Vänta vad säger jag, gör klart grund spelet först för fasen! Nog för att de är bra på att ständigt uppdaterar det men vore det inte på tiden att de fokusera på att släppa det någon gång istället för att hålla på med massa andra projekt.

Medlem

Såg jävligt grymt ut, dock tycker jag att utvecklarna har tappat fokus. Deras första ARK-spel är långt ifrån klart, och bestämde sig trots det för att släppa en expansion (första gången som ett Early Access-spel får en expansion?). Man kan åtminstone hoppas att de får in mer pengar så att ARK någon gång kan lämna Early Access.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Såg jävligt grymt ut, dock tycker jag att utvecklarna har tappat fokus. Deras första ARK-spel är långt ifrån klart, och bestämde sig trots det för att släppa en expansion (första gången som ett Early Access-spel får en expansion?). Man kan åtminstone hoppas att de får in mer pengar så att ARK någon gång kan lämna Early Access.

Det lät udda.

Trailer's kan dom göra i alla fall. Hur gör man när man möter köttätande dinosaurier då (inte T-Rex)? Meningen att springa benen av sig som i filmerna?

Medlem

Det kommer nog att sälja som smör, alla som har ett VR-headset och barn behöver sånt här.

1
Skriv svar