Ny svart Xbox 360 bekräftad

Robot
Medlem
Ny svart Xbox 360 bekräftad

Synd att man köpte sig en Xbox Super Elite för inte så länge sen, kommer väl rasa i pris nu när den nya är bättre.

Inaktiv

Här är en bild på baksidan av den:
http://i48.tinypic.com/55grk8.jpg

Medlem

Den va jävligt stilren, men de känns som att dom "stulit" lite av PS3s design

KoP
Medlem

Blir till att köpa på sig en när nuvarande 360'n rasar (om den rasar). Annars blir det kanske en fin julklapp till sig själv.

Medlem

Dags att skaffa en 360 igen, kanske? :3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Var ju synd att man inte var där, då hade man fått en gratis.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

nice


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Microsoft avslutade sin otroligt urusla Xbox-konferens genom att ge en gratis ny 360 till alla som var där. Det var en sluten presskonferens endast till för pressmänniskor för övrigt, inga vanliga människor kom in. Shameless bribe, boo...

Medlem

ska bli kul att få se insidan av den också lite senare.

Medlem

Blir att köpa då min nuvarande lägger av hela tiden.


signatur

Wai

Medlem

Hur stor chans är det med RRoD failure rate:n på den nya modellen då..


signatur

i7 2600K(2011)/GTX 1080/ACER Predator Z35 | PS4 | PS3 | Wii | PS2 | SNES | GB | NES

Medlem

hmm, kanske ska sälja min nuvarande o köpa en ny xbox nu ^^

Inaktiv
Skrivet av blodChoklad:

hmm, kanske ska sälja min nuvarande o köpa en ny xbox nu ^^

Tänker jag göra sen med Natal

Medlem

Det är riktigt, riktigt bra att dem släpper denna för samma pris som den nuvarande konsollen Blir väl till att försöka göra sej av med den man har nu och skaffa sej den nya

Inaktiv

Jasper moderkort i den? Då är det väll bara designen som spelar roll. Såklart är trådlöst bra men det borde det varit i de från dag ett.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Jasper moderkort i den? Då är det väll bara designen som spelar roll.

Tror inte den använder sig av Jasper, då det läckts information om Valhalla-moderkortet i flera månader.

Medlem
Medlem

vilken alienware härm design.. lame.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Den va jävligt stilren, men de känns som att dom "stulit" lite av PS3s design

Det förstod jag inte alls, piano-lack är inte PS3 exklusivt.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Inaktiv
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av RobbazSweC:

Jasper moderkort i den? Då är det väll bara designen som spelar roll.

Tror inte den använder sig av Jasper, då det läckts information om Valhalla-moderkortet i flera månader.

Jasper har 65 nanometer chipset med GPU och CPU seperata medans den nya modellen har 45 nanometer chipset med integrerad CPU och GPU.

Det resultera i att dom plocka bort en fläkt och har bara en för en tystare konsol, även DVDn ska vara tystare.

http://kotaku.com/5563225/new-xbox-360-specs

Medlem

Kommer att bli ännu en fett-finger-magnet med dam-strössel pryl bland dom andra piano-lack prylarna. Har sånt avsky till detta materialval.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

"Internal swappeble hard drive for even more storage"

Innebär detta att man kan lägga in sin egen hdd numera tro?

Medlem

Kommer man vara tvungen att köpa den nya för att kunna använda Natal/Kinect? Enligt texten på Kotaku är det en speciell port på baksidan för Kinect. Varför inte USB? Någon som har koll?

I övrigt måste jag säga att designen var riktigt trevlig. Vore fint om de kunde släppa några snyggare svarta handkontroller också, tycker de ser rätt plastiga ut jämfört med de vita.

Medlem

Om man kan byta in sin vanliga elite och betala en minimal mellanskillnad, är jag med på en ny box. Annars får det vara, 120Gb hårddisk räcker långt och min box är riktigt tyst faktiskt, och att försöka spela någorlunda "seriöst" med W-lan är inte något jag tänker testa
Även om det är långt bättre W-lan än PS3...

Medlem

Synd att man precis köpt en 360 Super Elite då :S


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Själv har jag fortfarande samma box kvar som jag köpte strax efter lanseringen. Så nu kanske det kan vara dags för ett utbyte.

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av Oktagon:

Kommer man vara tvungen att köpa den nya för att kunna använda Natal/Kinect? Enligt texten på Kotaku är det en speciell port på baksidan för Kinect. Varför inte USB? Någon som har koll?

I övrigt måste jag säga att designen var riktigt trevlig. Vore fint om de kunde släppa några snyggare svarta handkontroller också, tycker de ser rätt plastiga ut jämfört med de vita.

Den nya modellen kommer att ha en dedikerad sladd för Kinect och den gamla modellen kommer att använda en USB kontakt till signaler och en adapter för strömförsörjning.

Matchande prylar kommer att finnas också ^^

12
Skriv svar