Spela skräckspelet Dead by Daylight gratis i helgen

Robot
Spela skräckspelet Dead by Daylight gratis i helgen
Medlem
Spela skräckspelet Dead by Daylight gratis i helgen

Skoj spel faktiskt. Köpte det till Steam förra månaden. Riktigt spännande. Äger dock inga av DLC paketen med nya banor och mördare...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Verkar riktigt skoj!
Är detta tänkt komma till andra plattformar än PC? Bara hört om det av brorsan men jag sitter ju på PS4 och WiiU hehe.

Älskar spel med skräcktema så skulle det funka på konsol så bring it on!

Medlem

Värdelöst spela med randoms som survivors... funkar inte annars småkul men thats it.

Medlem

Bästa spelet jag köpt på länge

Medlem

Kommer ju aldrig in på någon server. Synd då det verkar riktigt skoj Antar att man får ta och samla ihop polarna ikväll och se om det går lättare att få till en match.

Medlem

Det går bra att läsa idag.... Speciellt när man först läser "Spela skräpspelet Dead by daylight gratis i helgen" XD


signatur

Idono. That's me!

ELF
Medlem

Halvbra enligt mig. Körde det några rundor nu när det är gratis. Visst, när man väl kom in på en match så var det väl skoj, men ser inte hur det ska hålla mig kvar mer en två veckor.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar