HeatoN-auktionen drog in många tusen till Musikhjälpen

Robot
HeatoN-auktionen drog in många tusen till Musikhjälpen
Medlem
HeatoN-auktionen drog in många tusen till Musikhjälpen

Synd att Sverige minskat sina bistånd med par miljarder då, några miljoner känns som en droppe i havet tyvärr.

Medlem

Även om 49 miljoner inte räddar världen så gör dom skillnad för väldigt många. Och musikhjälpens idé är inte bara att samla in pengar, den är även till för att informera och ge kunskap om årets tema.
Tycker också att Sverige har råd att inte skära ner i biståndet, men vi har ju också tagit emot många människor som ska ha den hjälp dom behöver.

Många applåder till HeatoN och alla andra som ger sin tid till att hjälpa andra.
Mäktade själv bara med ett par låtönsknings-sms.

Skribent

Man blir glad i bröstet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Medlem

Tänkte donera men sen insåg jag att det var rasistiskt att vilja hjälpa på plats. Finns det ingen organisation man kan donera till som faktiskt använder pengarna väl genom att spendera alla miljonerna på att smuggla in en handfull barn in till Sverige?

Medlem

Bra med insamlingar men varför heter denna till barns rätt i krig att gå i skolan?
Ska folk öppna skolor i krighärjade länder eller vad menas?
Man är ju rädd att detta ger lika lite till dom behövande som detta är formulerat.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag tror "två tankar i huvudet" skulle kunna vara en OS-gren. Det verkar vara sjukt många som har svårt med det när man läser kommentarer så varför inte ge en medalj till dom som klarar av två eller fler bäst?

Medlem
Skrivet av Cane:

Tänkte donera men sen insåg jag att det var rasistiskt att vilja hjälpa på plats. Finns det ingen organisation man kan donera till som faktiskt använder pengarna väl genom att spendera alla miljonerna på att smuggla in en handfull barn in till Sverige?

Först så blev jag förbannad. Men sen insåg jag ironin i det hela. Hahaha=) Hjälp på plats är det rätta

1
Skriv svar