Spana in 17 döläskiga minuter från Friday the 13th

Robot
Medlem
Spana in 17 döläskiga minuter från Friday the 13th

man, i fart my pants!

Medlem

Multiplayer vore så ballt

Medlem
Skrivet av nils45:

Multiplayer vore så ballt

Testat Dead By Daylight?

Medlem
Skrivet av Raahzel:
Skrivet av nils45:

Multiplayer vore så ballt

Testat Dead By Daylight?

Detta såg mer utfläskat än vad Dead by Daylight är.

Medlem

Nej, tack. Då vet jag. Det ser för konsolskadat ut.
Hoppas på filmen, del 13, som kommer nästa år.


signatur

autograph

Inaktiv

Vart är det läskiga i videon?

Medlem

Såg tråkigt ut :/

Medlem

Sodomiter till ungdomar alltså!? Fy fan för dem som har analsex mitt ute i skogen!

Eller du kanske menar att de är homosexuella hela bunten?

Medlem
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av Raahzel:
Skrivet av nils45:

Multiplayer vore så ballt

Testat Dead By Daylight?

Detta såg mer utfläskat än vad Dead by Daylight är.

Ja grafiken påminner mer om left for dead 2. Spelet ser hyfsat roligt hoppas på mer saker. Nu kändes det som Jason inte gjorde ngt alls utan syntes lite då o då. Dead by daylight är riktigt läskigt då man hör mördaren springa efter än. Man blir sjukt rädd och stressad. Men i detta fall hoppas jag på ett bra spel. Men såg bara ut att ha bättre grafik än dead by daylight men kändes inte lika läskigt.

Vad tycker ni? Hur skulle ni vilja ha i detta spel? Vad skulle vara ett perfekt Friday The 13th spel? Iger öra:-)

Medlem

Jaaa klart att han ska bara synas då o då annars är det inte ju kul skrämselfaktor va det inte direkt men ett direkt köp för mig blir det alafall

Medlem
Skrivet av MusseÖL:

Jaaa klart att han ska bara synas då o då annars är det inte ju kul skrämselfaktor va det inte direkt men ett direkt köp för mig blir det alafall

Absolut förstår tanken. Men vill ha mer där man känner panik. Gömma sig under sängen o nätt o jämnt komma därifrån med Jason jagad efter än. Tänker på nemesis i Resident Evil 3 i köks scenen var panik vilket den känslan vill jag uppnå här med:-)

1
Skriv svar