Finalisterna i Steam Awards klara

Robot
Finalisterna i Steam Awards klara

Nu kan vi äntligen få avgjort vilket spel som använder bondgårdsdjur bäst.

#nyhetstips


Medlem
Finalisterna i Steam Awards klara

Hoppades innerligt på att se CS:GO under "Best Use Of A Farm Animal"-finalisterna.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Hoppades innerligt på att se CS:GO under "Best Use Of A Farm Animal"-finalisterna.

Och motiveringen lyder...? Jag har aldrig spelat CS:GO, jag är för gammal. Finns det massa djur i det eller?

Medlem

Fallout 4 var snarare "Snälla, inte fem minuter till" för min del. The Witcher 3 måste ju ta hem vinsten för "The Game Within a Game" och även "Whoooaaaaaaa, dude!".

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:
Skrivet av Amilo:

Hoppades innerligt på att se CS:GO under "Best Use Of A Farm Animal"-finalisterna.

Och motiveringen lyder...? Jag har aldrig spelat CS:GO, jag är för gammal. Finns det massa djur i det eller?

Det springer runt höns på en del banor och game modes!

Medlem
Skrivet av Amilo:

Hoppades innerligt på att se CS:GO under "Best Use Of A Farm Animal"-finalisterna.

Den är inte med i de nominerade, hamnar den med finalisterna under den kategorin så finner jag det väldigt underligt

Medlem

Jag nominerade Stardew Valley för best use of a farm animal. Tvekade aldrig!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Fortfarande förvånad över att Wolfenstein: The New Order inte finns med under kategorin "Villain Most In Need Of A Hug".


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Amilo:

Hoppades innerligt på att se CS:GO under "Best Use Of A Farm Animal"-finalisterna.

Den är inte med i de nominerade, hamnar den med finalisterna under den kategorin så finner jag det väldigt underligt

Har inte följt det, såg bara att man kunde nominera CS:GO innan så hoppades på det bästa haha!

1
Skriv svar