Très bien! Franska armén på väg till Battlefield 1

Medlem

They shall not pass ska det väl vara?

Medlem

Gud vad jag saknar avancerade fordon i Battlefield 1. Annars ett riktigt skoj spel, men fordonen är så primitiva. Synd att de inte valde andra världskriget istället med lite maffiga pansarvagnar...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Bah! ..Mon vieil ennemi!, Escaliers ..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Hoppas de släpper CTE snart så VI kan börja fixa spelet innan de tror det ska få mer pengar av mig.

BF4 blev riktigt bra efter CTEn.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

La boule! Slå i gong-gongen!

Det är bra att det kommer fransmän men det påminner mig om hur lite engagerad jag är vilka jag spelar som i bf1. T.o.m i CS var jag mer intresserad. I bf1942 å desert combat var jag intresserad.
Det kan ju vara att det är ww1 som man inte blivit kulturellt sondmatad med som ww2 men jag vet int' det är nåt som saknas på det området.

Medlem
Skrivet av blackidus:

Super Mario Runner 109 spänn, anses "lite" för dyrt.
Ett simpelt spel där du bara kan hoppa och du klarar ut hela spelet på några timmar

Men när det massivt spel som BF1 (64 spelare, förstörbara miljöer, fordon, massor med vapen och möjligheter, tusentals timmar utvecklingstid bakom, erbjuder hundratals timmar speltid) ska expanderas då ska det banne mig vara gratis
Folk är roliga.....

Mjaao tycker du har lite rätt så klart det ligger säkert många fler arbetade timmar bakom detta spel än tex det förstnämnda... Skillnaden är att nu om du inte betalar så kommer du sakta att bli utestängt och bortsållad som spelare, exkluderad, ifrån spelet du nyligen betalt 600kr för.

12
Skriv svar