Rymd-liret Starbound får dungeons och terrängverktyg

Robot
Rymd-liret Starbound får dungeons och terrängverktyg
Medlem
Rymd-liret Starbound får dungeons och terrängverktyg

Har varit sugen på att prova detta länge, men har alltid haft så svårt att uppskatta 2d spel. Kanske ska pröva nu då, lät som en bra uppdatering med dungs osv osv

Medlem

Ett så sjukt bra spel. Synd bara att man inte har vänner som tycker detsamma.

Medlem

Kunde aldrig fastna för Starbound. Nånting kändes bara så fel med det. Tycker Terraria är ett mycket bättre/roligare spel, vilket är synd. Trodde som fan på Starbound :/

Medlem

Obligatoriskt julfirande...?

#kränkt

Medlem

Starbound är dålogt jämfört med Terraria.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Bulletblues:

Kunde aldrig fastna för Starbound. Nånting kändes bara så fel med det. Tycker Terraria är ett mycket bättre/roligare spel, vilket är synd. Trodde som fan på Starbound :/

Håller helt med.

Medlem

missat att det va släppt. trodde starbound va ngt övergivet early access.
Är det fortfarande extremt obalanserade världar? Har för mig att det ibland kunde va hur lätt somhelst, och vissa gånger helt omöjligt.
sen kom ngt flygande tefat och förstörde allt

Medlem

Starbound är magiskt! Soundtracket är vansinnigt fint. Spela och njut!!!

Medlem
Skrivet av seifuku:

missat att det va släppt. trodde starbound va ngt övergivet early access.
Är det fortfarande extremt obalanserade världar?

Inte vad jag märkt, snarare att det är för balanserat, to.m till den grad att världarna har väldigt likartad generering, känns inte så jätte-random (vilket jag personligen hade uppskattat).


signatur
Medlem
Skrivet av frenger:

Starbound är magiskt! Soundtracket är vansinnigt fint. Spela och njut!!!

Musiken är ovanligt bra för ett Indy / Early access spel.

Skrivet av Prixm:

Ett så sjukt bra spel. Synd bara att man inte har vänner som tycker detsamma.

Gör som jag, köp spelen åt polarna som du vill att de ska spela och tjata. Till slut ger de upp...

Medlem

Körde ett par timmar, men fastnade inte heller riktigt. Det är mycket kärlek bakom spelet, musiken är riktigt bra, och känslan i det är riktigt bra. Men det kändes bara som en enda lång platformer där grinding var i fokus. Ska erkänna att jag inte spelade jättemycket, och jag hade även precis avslutat 50h grinding i Stardew Valley så var trött på grottor och hamra mineraler - vilket kändes som större delen av vad man just gör i Starbound.

1
Skriv svar