Pimpa bilar och kör race på gatorna i Mafia III

Robot
Pimpa bilar och kör race på gatorna i Mafia III
Medlem
Pimpa bilar och kör race på gatorna i Mafia III

Ska bli spännande att få tillgång till expansionerna i Season Pass. Undrar när de kommer.?..

Synd att Hangar 13 inte fokuserade mer på att göra AI'n mindre "BrainDead" än på att släppa ut mer fordon, krimskrams och race...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Medlem

Att bilfysiken ser snyggare ut i orginalet är fan skamligt

k3m
Medlem

härligt att se hur utvecklarna ser efter sitt spel Mafia3 ska definitivt införskaffas.

Medlem

min PS4 står och väntar på att jag ska köpa Mafia 3, hoppas på mellandagsrea!

Medlem

Har de fixat till prestandan mm på PC ännu?

Medlem

Alldeles för sent enligt mig. Spelade spelet ca halvvägs och dog av tristess och repetition, och har inte rört det sedan dess.

Medlem
Skrivet av k3m:

härligt att se hur utvecklarna ser efter sitt spel Mafia3 ska definitivt införskaffas.

Vet inte om jag hade kallat att ta med saker som borde varit med från start i efterhand att "se efter sitt spel".

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:
Skrivet av k3m:

härligt att se hur utvecklarna ser efter sitt spel Mafia3 ska definitivt införskaffas.

Vet inte om jag hade kallat att ta med saker som borde varit med från start i efterhand att "se efter sitt spel".

Jaja, det är gratis, så sluta gnäll.

Är det nån som har det på PC och kan berätta om dom har patchat det till spelbart än?

Testpilot
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Dudinkalv:
Skrivet av k3m:

härligt att se hur utvecklarna ser efter sitt spel Mafia3 ska definitivt införskaffas.

Vet inte om jag hade kallat att ta med saker som borde varit med från start i efterhand att "se efter sitt spel".

Jaja, det är gratis, så sluta gnäll.

Är det nån som har det på PC och kan berätta om dom har patchat det till spelbart än?

Beror på vad du anser vara spelbart ?
De patchade bort en hel del problem i början men tvivlar de har patchat bort alla nackdelar med spelet.
Nu var det ett bra tag sen jag klarat av spelet så det kan ju hänt en del.

Medlem

Kläder och bilmods borde funnits i spelet i början.

Koderna för denna expansion fanns redan i spelet. Man kunde med hjälp av Alexander Blades program använda dessa koder och modda sina bilar genom att aktivera menyn när du satt i vald bil, om jag inte har helt fel för mig.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av k3m:

härligt att se hur utvecklarna ser efter sitt spel Mafia3 ska definitivt införskaffas.

Tycker spelet är ospelbart, aldrig stött på så mycket glitches och dålig ai. Känns sådär att dom börjar pumpa ut dlc's utan att ens fixa till det som är sämst.

k3m
Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av k3m:

härligt att se hur utvecklarna ser efter sitt spel Mafia3 ska definitivt införskaffas.

Tycker spelet är ospelbart, aldrig stött på så mycket glitches och dålig ai. Känns sådär att dom börjar pumpa ut dlc's utan att ens fixa till det som är sämst.

mhm. men speltillägg brukar även innehålla bugg dödande kod. du får väl åtminstone prova efter installation.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av k3m:

härligt att se hur utvecklarna ser efter sitt spel Mafia3 ska definitivt införskaffas.

Tycker spelet är ospelbart, aldrig stött på så mycket glitches och dålig ai. Känns sådär att dom börjar pumpa ut dlc's utan att ens fixa till det som är sämst.

mhm. men speltillägg brukar även innehålla bugg dödande kod. du får väl åtminstone prova efter installation.

Efter 70 % av spelet avinstallerade jag faktiskt, tror inte jag kommer installera igen på några år åtminstonde. Får la se om allt är fixat då

1
Skriv svar