NieR: Automata Demo nu ute på PSN [PS4]!

Medlem
NieR: Automata Demo nu ute på PSN [PS4]!

Uppföljaren till ett av mina absoluta favoritspel har nu fått ett demo på PSN på Playstation 4. Jag rekommenderar att alla som gillar Bayonetta, Metal Gear Rising och resten av Platinum Games spel testar demot.

Eftersom det inte krävs att du spelar NieR innan du spelar Automata så finns det heller ingen anledning att skippa det. Det är som om de tagit det bästa från Bayonetta 1 & 2, samt Metal Gear Rising och satt ihop det med ett Action-RPG!

Spelet kommer ut i Europa den 10:e Mars 2017!

#blogg

Medlem
NieR: Automata Demo nu ute på PSN [PS4]!

Tackar för inlägg, har försökt hålla koll på det hela morgonen men gav upp! DAGS ATT TANKA!

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Tackar för inlägg, har försökt hålla koll på det hela morgonen men gav upp! DAGS ATT TANKA!

Det är kul att jag når ut till någon! Tror jag inte sett något om Automata på FZ!

Medlem

Tack för detta ja! älskar sådana spel och väntat på ett nytt ett tag här, detta blir att ladda ner och testa!

Releasehästryttare

Jag är mest pissed att de kör de typiska japanska stilen och släpper spelet i japan flera veckor innan Eu och Us release.

Medlem
Skrivet av Tomtefar:

Tack för detta ja! älskar sådana spel och väntat på ett nytt ett tag här, detta blir att ladda ner och testa!

Jag är bara glad att fler testar spelet. NieR och Drakengard är sjukt uppskattade, även om jag förstår att de inte är för alla!

Skrivet av Devan:

Jag är mest pissed att de kör de typiska japanska stilen och släpper spelet i japan flera veckor innan Eu och Us release.

Tror det beror mest på lokalisering i detta fallet. Att engelska voices spelas in senare och whatnot. Även om NieR: Automata har mer budget än NieR och Drakengard 1-3 så är det ju inte ens nära budgeten av något AAA-spel.

Medlem

Tack för tipset, det här ska bli kul!

Jag har inte spelat föregångaren, men jag har lyssnat otroligt mycket på soundtracket vilket är huvudanledningen till att jag ser fram emot tvåan.

EDIT: Såg att Gravity Rush 2 demot har dykt upp också. Tanka!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Tack för tipset, det här ska bli kul!

Jag har inte spelat föregångaren, men jag har lyssnat otroligt mycket på soundtracket vilket är huvudanledningen till att jag ser fram emot tvåan.

EDIT: Såg att Gravity Rush 2 demot har dykt upp också. Tanka!

Kul att du tankade det! Hoppas du tyckte om det!

Tankade Gravity Rush 2 demot då jag även tycker om ettan, och tvåan verkar bli minst lika kul! Väldigt vackert dessutom.

1
Skriv svar