Alla Call of Duty-tillägg först till 360 i tre år

Robot
Medlem
Alla Call of Duty-tillägg först till 360 i tre år

nnnnnneeeeeeeeeej


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Usch, dom kämpar verkligen för att det ska vara fanboy krig mellan dom olika platformarna. Som spelälskare tycker jag det är förjävligt med alla tidsexklusiva deals hela tiden, låt alla spelare uppleva alla bra spel!

Inaktiv
Skrivet av robineng:

Usch, dom kämpar verkligen för att det ska vara fanboy krig mellan dom olika platformarna. Som spelälskare tycker jag det är förjävligt med alla tidsexklusiva deals hela tiden, låt alla spelare uppleva alla bra spel!

...säger en som sitter med sitt PS3


signatur

CZorg will rise again...

Inaktiv
Skrivet av CZorg:
Skrivet av robineng:

Usch, dom kämpar verkligen för att det ska vara fanboy krig mellan dom olika platformarna. Som spelälskare tycker jag det är förjävligt med alla tidsexklusiva deals hela tiden, låt alla spelare uppleva alla bra spel!

...säger en som sitter med sitt PS3

Jag har bara Xbox360 av denna generation.

Inaktiv

Smart av Microsoft. Säljer mera och bättre. Dom tjänar i detta hur enkelt som helst.

Medlem

Står dock inte hur länge t.ex. Sony måste vänta. Står enbart att Xbox360 får det _först_.

Amirite?

Medlem
Skrivet av Petah:

Står dock inte hur länge t.ex. Sony måste vänta. Står enbart att Xbox360 får det _först_.

Amirite?

Lär vara logiskt med en månads väntan som det vart med MW2.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Om man ska titta på hur de var med MW2's "DLC" så kan de lika gärna bugg testa den på 360'n innan de andra får den.
Annars så antar jag de är Kotick som älskar pengar för tillfället.

Medlem

Fan vad dom skiter i windows då. Trodde det var Microsoft som gjorde Windows :S

Medlem
Skrivet av robineng:

Usch, dom kämpar verkligen för att det ska vara fanboy krig mellan dom olika platformarna. Som spelälskare tycker jag det är förjävligt med alla tidsexklusiva deals hela tiden, låt alla spelare uppleva alla bra spel!

Allt dom tänker på är pengar, Microsoft har ju betalat runt 50 miljoner eller nåt sånt tror jag för att få dlc först, tycker att det är synd att alla bara tänker på pengar, kan man inte göra spel för att underhålla folk istället?

Medlem

Så förmodligen får vi andra vänta i 1 månad. det är väl inte någon stor grej?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

att dom orkar, CoD kommer väl självdö som typ MoH

Medlem

Har inget emot at vänta på patcherna - så länge dom kommer.
Coh/MoH är fortfarande mina favoritspel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tror Microsoft verkligen att de kommer tjäna något på detta?


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Medlem

Men alltså, jag antar att anledningen till tidsexklusivitet är för att locka kunder till Xbox 360, men de som faktiskt köper en Xbox 360 / spelet i fråga lär ju vara marginal.

Medlem

Perfekt, då vet man vart alla lite yngre spelare kommer att vara när man själv ska spela, bara att helt undvika CoD till 360 coh du slipper 95% av alla p12-or
Säkerligen smart av MS, de lär tjäna igen varenda krona med råge...

Medlem
Skrivet av redmac:

Så förmodligen får vi andra vänta i 1 månad. det är väl inte någon stor grej?

Tror du de flesta har så bra tålamod?

Inaktiv

En månad senare är ingen big deal, sitter ju inte direkt vid min dator och gråter. Med MW2 har det ju varit samma sak i stort sett endå med dessa senaste DLC.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av redmac:

Så förmodligen får vi andra vänta i 1 månad. det är väl inte någon stor grej?

Tror du de flesta har så bra tålamod?

Kanske inte de få som är cod fanatiker.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag som trodde dom annoncerade trevliga saker endast på e3

1
Skriv svar