Årets spelhändelser - i bilder!

Robot
Årets spelhändelser - i bilder!

För dig som är för lat att läsa.

#svrvive-double-helix


Medlem
Årets spelhändelser - i bilder!

Detta var mycket roligt! Mer sånt!


signatur

Niet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Theade:

Detta var mycket roligt! Mer sånt!

Kul att du gillade!


signatur
Medlem
Medlem

Är det verkligen endast i bilder? Väldigt mycket text för att vara endast bild. Men visst, bild på text är ju även en bild.

Men det var fint gjort.

Medlem

Riktigt fint! Jag gillade det! Känns proffsigt med illustrationer av denna kaliber

Releasehästryttare

Visste inte att de va brist på VR spel ? Bara på steam så finns det ju över 1000 VR spel nu

Skrivet av Devan:

Visste inte att de va brist på VR spel ? Bara på steam så finns det ju över 1000 VR spel nu

Det är väl bristen på bra spel som är relevant hör tror jag men 2017 ska det lösas om man tror på rykten

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GrandtheftChocobo:
Skrivet av Devan:

Visste inte att de va brist på VR spel ? Bara på steam så finns det ju över 1000 VR spel nu

Det är väl bristen på bra spel som är relevant hör tror jag men 2017 ska det lösas om man tror på rykten

Ja, många försök till cashgrabs bland de 1000


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Håkan:

Är det verkligen endast i bilder? Väldigt mycket text för att vara endast bild. Men visst, bild på text är ju även en bild.

Men det var fint gjort.

Hehe, jojo.

Skrivet av philgapin:

Riktigt fint! Jag gillade det! Känns proffsigt med illustrationer av denna kaliber

Kul!


signatur
Medlem

Skulle vilja säga ett av årets floppspel som dock vart mindre känt vart enligt mig ark survival evolved

Gnällkuk

Riktigt kul Har ni anlitat någon eller har ni en duktig illustratör på kontoret?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av tricky:

Riktigt kul Har ni anlitat någon eller har ni en duktig illustratör på kontoret?

Svaret hittar du i texten. Illustratören är en av våra nya frilansare och om det blir poppis kommer vi nog göra mer sånt här.


signatur
Medlem

Ni borde försöka fixa någon serie som kommer ut varje vecka och som kombinerar humor och nyheter som varit under veckans gång

Medlem

Haha grymt härlig presentation av "topplistor"! Mer sådan humor till folket!
5 FZ-loggor av 5 möjliga till artisten!


signatur

Fueled by coffee.

Illustratör
Cecilia Heikkilä
Skrivet av Theade:

Detta var mycket roligt! Mer sånt!

Vad fint att du gillade!

Illustratör
Cecilia Heikkilä
Skrivet av philgapin:

Riktigt fint! Jag gillade det! Känns proffsigt med illustrationer av denna kaliber

Åh vad kul, tack!

Illustratör
Cecilia Heikkilä
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av GrandtheftChocobo:
Skrivet av Devan:

Visste inte att de va brist på VR spel ? Bara på steam så finns det ju över 1000 VR spel nu

Det är väl bristen på bra spel som är relevant hör tror jag men 2017 ska det lösas om man tror på rykten

Ja, många försök till cashgrabs bland de 1000

Precis så, efterlyser mindre cashgrabs och mera lore-grabs & rediga upplevelser!

Illustratör
Cecilia Heikkilä
Skrivet av Jonkan:

Haha grymt härlig presentation av "topplistor"! Mer sådan humor till folket!
5 FZ-loggor av 5 möjliga till artisten!

Fem av fem, hurra! Ödmjukast tack för fin recension!

Medlem

Hur gick försäljningen av vr i handeln?

Illustratör
Cecilia Heikkilä
Skrivet av FuzioN:

Skulle vilja säga ett av årets floppspel som dock vart mindre känt vart enligt mig ark survival evolved

Både min PC och mina konsoler har missat (undsluppit?) detta spel. Och kanske tur var det?
: )

Illustratör
Cecilia Heikkilä
Skrivet av delli:

Hur gick försäljningen av vr i handeln?

Jag har inga siffror men har förstått att sista dagarna innan jul ökade försäljningen avsevärt, också efter utnämningen av årets julklapp i november. Annars har det varit en del överskott på prylarna i butikslager. Förhoppningsvis har det sålt så bra att vi vågar hoppas på spännande titlar 2017!

Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av tricky:

Riktigt kul Har ni anlitat någon eller har ni en duktig illustratör på kontoret?

Svaret hittar du i texten. Illustratören är en av våra nya frilansare och om det blir poppis kommer vi nog göra mer sånt här.

Jo, såg det men det hade ju lika gärna kunnat vara en anställds personliga hemsida tänkte jag Ja, att ha lite sådana här roliga illustrationer i en recension t ex hade jag tyckt varit trevligt, så länge det inte blir allt för mycket kanske.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Mycket trevligt, frist fläkt!
Ser gärna mer av detta.

Medlem

Shyrre byrre glyrre vad tjusigt! Grymt effektiv och pedagogisk sammanfattning av ett spelar. ☺️

Medlem

Vill redan ha mer.

1
Skriv svar