Vilka spel ser ni mest fram emot år 2017?

Medlem

Red Dead 2, finns det något annat spel som släpps i år?

Medlem

2GDs nya spel Diabotical och Quake Champions. Dags för gammaldags arena fps.

Medlem

Persona 5 typ

Medlem

Mass Effect: Andromeda!

Medlem

Destiny 2 om det ens släpps i år.
Red dead redemption 2
Horizon ZD för stå för nya IP som verkar intressant

Medlem

Conan Exiles
Bannerlord

Gnällkuk

Divinity: Original Sin 2, Red Dead Redemption 2 och Quake Champions. Runner-up: Diabotical.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ska bli kul att se om nånting av den stora skaran "survival sandbox"-spel kliver ur early access. Nyfiken på om det kommer nån titel som gör VR intressant.

Inget konkret titel förutom möjligtvis Divinity: Original Sin 2.

Medlem

1. Squadron 42 - Ja, jag tror på en release under 2017
2. Star Citizen - 3.0-3.2 borde vara realistiskt och ge ett mer "färdigt" intryck.
3. Ghost recon Wildlands - Hoppas att det levererar nu.

Ser även fram emot For honor och Escape from Tarkov men dom får inte plats på topp 3.

Medlem

Jag är mest nyfiken på att se Star Citizen fortsätta växa fram - nu närmast allt som är planerat i Alpha 3.x med handel, frakttransporter, tankning, bounty hunting, bärgning och eskorter med quantum linking (skepp som färdas i grupp).

Och inte minst gruvdrift i asteroidbälten, landa på planeter, odling, fler rymdstationer och ställen att utforska, fler flygbara skepp, mera avancerade uppdrag, osv.

Medlem

Camelot Unchained.
Crowfall.
Lost Ark.
Escape from Tarkov.

Medlem

Det är nog väldigt optimistiskt att hoppas men Cyberpunk 2077 vore gött att få strax före jul!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Inget speciellt. Verkar bli ett magert år för oss PC-spelare. Förhoppningsvis tar jag mig i stället tid att spela igenom några av de spel jag redan har.

Medlem

Inget på ett tag. Jag har köpt så många spel under 2016 så de räcker att spela under 2017.
Kanske ett COD om det kommer ett nytt i slutet av året.


signatur

autograph

Medlem

Budget Cuts, Sundered och Pit People ^^

Medlem

Mass effect andromeda, M&B bannerlord, Kingdom Come: deliverence, halo wars kanske!

Medlem

Red Dead Redemption 2 och God of War

Medlem

Jag kan inte hjälpa att jag älskar Star Wars så... Battlefron II inklusive season pass.

Kommer även skaffa Scorpio vid release.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Destiny 2
Horizon zero dawn
Days gone (om det kommer)

Hoppas ni som skriver wildlands får testa det på betan innan ni bestämmer er..............

Medlem

Star wars Battlefront 2
Mount & Blade Bannerlord

Inaktiv

Cyberpunk 2077 eller RDR2. Om det första kommer i år.

Medlem

Bannerlord helt klart

Medlem

Fallout 4 vr, Doom Vr samt Budget Cuts

Medlem

Måste nog ändå vara Mass Effect Andromeda för min del...men vi får se.

Medlem

Ghost Recon Wildlands är helt klart i toppen på min lista.

Medlem
Medlem

Conan exiles,Survive the nights,ME:andromeda,Fortnite,state of decay är dom jag ser fram emot av dom som man vet just nu.

Dock är där andra spel som kommer komma upp

Tror dock 2017 blir rätt sisådär år och 2018 kommer bli fantastiskt

Ambassadör
Xbox

Inte ett enda... Ska ta mig igenom min enorma backlog och lägga pengarna på en fet Scorpio i stället!


signatur

Jump in.

Medlem

Doom och Fallout 4 till VR, ME Andromeda och South Park.

Medlem

Cyberpunk 2077 som jag hoppas släpps i slutet av året.

Red Dead Redemption 2. Fast det lär dröja 3-4 år tills det släpps på PC efter release på konsoler.

Star Wars Battlefront II. Den här gången så ska DICE göra något med samma goa upplägg som originalet. Det "enda" de behöver göra är att piffa upp grafik, ljud och gameplay. Kan bli årets multiplayerspel om de gör något åt det hållet. Lägg inte onödig energi på en singleplayer-kampanj. Lämna sånt till Bioware.

Jag är redo på att bli besviken det här året...

Skriv svar