Är Devil May Cry 5 på gång?

Robot
Medlem
Är Devil May Cry 5 på gång?

Jag hoppas det. Det hade varit som en dröm förverkligades!


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Snälla ge mig ett nytt Devil May Cry! De får gärna fortsätta storyn där DMC(det nya) slutade. (Bryr mig inte om allt gnäll, älskade spelet.)

Antar dock att det inte blir faller förstås. Hoppas åtminstone på ett smidigare combat-system för är det något som de äldre spelen är jävligt dåliga på (idag) så är det kameravinklarna och hur jävla klumpigt det känns att styra ibland.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Snälla ge mig ett nytt Devil May Cry! De får gärna fortsätta storyn där DMC(det nya) slutade. (Bryr mig inte om allt gnäll, älskade spelet.)

Antar dock att det inte blir faller förstås. Hoppas åtminstone på ett smidigare combat-system för är det något som de äldre spelen är jävligt dåliga på (idag) så är det kameravinklarna och hur jävla klumpigt det känns att styra ibland.

Älskade de gamla spelen, men kan hålla med om kameravinklarna, de var horribla ibland. Men vill hellre ha en fortsättning av de gamla spelen.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Ja en femma som är värdig uppföljare till fyran som jag spelade igenom tre gånger vore grymt. DMC brydde jag mig aldrig om. Gör inte om nåt sånt tack.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Eller så är det något med Dragon's dogma jag hoppas på Dragon's dogma. ^^

Medlem
Skrivet av Chassimannen:
Skrivet av Luciphear:

Snälla ge mig ett nytt Devil May Cry! De får gärna fortsätta storyn där DMC(det nya) slutade. (Bryr mig inte om allt gnäll, älskade spelet.)

Antar dock att det inte blir faller förstås. Hoppas åtminstone på ett smidigare combat-system för är det något som de äldre spelen är jävligt dåliga på (idag) så är det kameravinklarna och hur jävla klumpigt det känns att styra ibland.

Älskade de gamla spelen, men kan hålla med om kameravinklarna, de var horribla ibland. Men vill hellre ha en fortsättning av de gamla spelen.

Tja vid detta laget så är jag glad oavsett vilken serie det följer.

Medlem

Bring back gamla Dante.
Nya emo versionen var riktigt dålig.
Gameplay var bra, dock mer simpelt än tidigare spel, som är en dålig sak.
Storyn / Rebooten var hemsk i helhet.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

En fortsättning på DmC vorre grymt! Bäst spel i serien.

1
Skriv svar