Destiny Collect köpa eller ej

Medlem
Destiny Collect köpa eller ej

Undrar om nån spelar Destiny fick tag i hela Collection billigt och där fick man ju med free 40 boost men jag undrar om nån spelar detta för när jag prova demot var det bara 3-4 personer inne i spelet oavsett tid.

Känns som flesta väntar på Destiny 2

Men om nån fler har köpt det och inte känner ni vill använda 40 boost utan spela från lvl 1 kan ju säga till man vill ju liksom få story från början. Jag kör med headset

Medlem

Jag och polaren kör och där finns gott med folk. zonerna är phasade därför du kanske inte ser så många men det är rätt många som spelar det men man märker inte av det som på ett MMO.

Medlem

Ok kör ju division med på pc och ps4 känns det det är rätt lika fast fps då.

Tycker du man ska använda 40 boosten eller spela från level 1 i demot på ps4 körde jag alla 3 klasser till 7

Medlem

vet ej. har inte använt min boost så vet inte om eller hur bra gearet är som man får. + du missar lite story missions om du boostar men du bestämmer sj.

Köp. Oavsett om det har sina brister, är det en upplevelse.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spela igenom från början för storyn.

Medlem

Boosta en klass till 40 att spela lite endgame med, och sen som avbrott i grindandet kan du ju spela upp en annan klass för att uppleva storyn.
Det är alltid en fördel ha fler på maxlevel i slutändan sen ändå för att grinda endgame eftersom vissa belöningar är begränsade till ett visst antal per karaktär/vecka.

1
Skriv svar