Valrika Detroit: Become Human kan släppas i år

Robot
Valrika Detroit: Become Human kan släppas i år
Medlem
Valrika Detroit: Become Human kan släppas i år

Alltså, hur kan folk acceptera det när Quantic Dream hotar att släppa fler spel? Kan man inte dra dom inför någon sorts krigsrätt eller nått?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Det var ett misstag att spelet kom med i trailern enligt Yoshida: https://twitter.com/yosp/status/815621523922829317


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

"Ska vi däremot tro trailern kan vi vänta oss en spelversion av en tung och blöt Blade Runner någon gång under 2017". Hädanefter så kommer jag endast att köpa spel gjorda från filmer om Avalanche har gjort dem. Mad Max är ett av de få exemplen där spelet är bättre än filmen.

Edit: Stavning.

Skribent
Skrivet av Puscifer:

Det var ett misstag att spelet kom med i trailern enligt Yoshida: https://twitter.com/yosp/status/815621523922829317

Bra fångat hörru! Jag uppdaterar.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Erik, varför sätter du inte uppdateringen överst?

Och/eller editerar rubriken?


signatur

Här skulle det vara skrivet något vettigt, men jag har egentligen inget vettigt att säga, så det blev ingenting...

Skribent
Skrivet av Flumbulle:

Erik, varför sätter du inte uppdateringen överst?

Och/eller editerar rubriken?

Den är redigerad.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem
Skrivet av Elixx:

"Ska vi däremot tro trailern kan vi vänta oss en spelversion av en tung och blöt Blade Runner någon gång under 2017". Hädanefter så kommer jag endast att köpa spel gjorda från filmer om Avalanche har gjort dem. Mad Max är ett av de få exemplen där spelet är bättre än filmen.

Edit: Stavning.

Fast Detroit Become Human är inte baserad på Blade Runner. Förmodligen inspirerad av den men inte baserad.

Och jag hoppas du skämtar angående Mad Max spelet. Spelet kommer inte ens i närheten av vad filmerna har åstadkommit.

Medlem

Just ja... jag har ju Heavy Rain till PS4 som jag knappt har lirat. Läge att spela ut det kanske. Angående Detroit: Become Human så tycker jag det ser vasst ut. Diggar det Quantic Dream gör...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar