CNN använder Fallout-grafik för att visa rysk hackerattack

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Ender:

- massa text -

Inte olagligt att va otrogen heller. Betyder inte att det är ok... Dom visade för väljarna att hon inte var den hon påstod sig vara.

Reagerade mest över orden"...grova lurendrejjerier som kärringen haft för sig på den amerikanska befolkningens, hennes arbetsgivares, bekostnad". Vika var dessa? Har inte hört att hon har åkt fast för några bedrägerier. Däremot har det varit en enorm kampanj mot henne med bl a dessa hackade mail från oppositionen och ev Ryssarna. Kan det vara så att propagandan lyckades även hos dig, då du verkar hysa sådant ogillande för "kärringen".
Blir lite nyfiken på vart det kommer ifrån...fakta eller propaganda? Jag menar, säg den politiker som inte försöker framstå som bättre än vad hen är inför ett val. Ifall inga gjorde det skulle det inte finnas politiker.

Finns bland annat inspelade samtal när hon pratar om hur viktigt det är att se efter företagens intressen före medborgarnas och att makten behöver vara kvar bland dom rika osv.
Nu ska du inte ha en massa förutfattade meningar om mig här. Jag är absolut ingen Trump anhängare. Jag tycker han verkar va en riktig mupp, och absolut ingen man vill ha som en världsledare. MEN jag anser att en stor del av skulden i att han blev vald ligger hos Hillary som inte klarade av att hålla mjölet i påsen rent och hos partiet som nominerade henne. Alla vet hur en amerikansk valkampanj går till och skelett i garderoben, det håller inte helt enkelt. Det spelar ingen roll vad det är för något, så länge man försöker dölja det. Trump e med största sannolikhet en sämre människa än Hillary, men på nåt sätt var han mer ärlig och hymlade inte lila mycket med sina fördomar osv, och det vann han på. Folk e less på pk, folk e less på politiker som ljuger. Och hennes klavertramp, oavsett hur stora eller små, är anledningen att vi har en stolle som USAs president. Och det e fan till stor del kärringens fel!

Sen ska man inte lägga så mycket vikt vid att hon inte blev åtalad. Hon kampanjar för president, med den sittande presidentens stöd i ryggen, och varken du eller jag vet hur hårda påtryckningar FBI haft att lägga ner utredningen. Kan nog lova dig dock att hon inte får samma behandling som en vanlig snubbe hade fått i den situationen. Kan va en hel del som e sopat under mattan där också.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av MattiAce:

Aftonbladet är en sån vidrig, hycklande jävla skitblaska

Vilket är anledningen till att man inte läser skiten ifall man är intresserad av seriösa nyheter

Sant, men jag vill även ha lite loll på vad gemene man i Svedala tror om läget


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Han kanske tyckte det var lite kul att använda en bild från sitt favoritspel eller nåt? Är det bara jag som inte förstår vari det extrema misstaget ligger?

12
Skriv svar