Fynda Assassin's Creed-spel i Humble Bundle

Medlem
Fynda Assassin's Creed-spel i Humble Bundle

Skitspel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Typiskt. Köpte alla dessa för drygt 100:- för någon vecka sedan. Det är bra spel för de småslantarna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Geeks Gaming

Tyvärr saknas ju de spelen jag inte har/vill ha Syndicate och black flag.

Skrivet av Molotov:

Skitspel

Kanonspel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Molotov:

Skitspel

Kanonspel

Hur bra som helst; speciellt det första. Om man orkar ta sig genom allt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot
Skrivet av Walter S.A. Iego:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Molotov:

Skitspel

Kanonspel

Hur bra som helst; speciellt det första. Om man orkar ta sig genom allt.

Första spelet är för mig det sämsta. Så har verkligen inte åldrats bra.

Nu tänker jag mest i spelväg.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hur är dem att spela på PC?

Inaktiv

Black Flag är ju såklart bästa. Förutom allt med animus och templars och skit. Låt mig bara segla på de öppna haven och sänka mina fienders skepp till havets botten.

Fifteen men on the dead man's chest—
...Yo-ho-ho, and a bottle of rum!

Gen
Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Molotov:

Skitspel

Kanonspel

Speciellt Black Flag och Rogue...pga kanonerna...på skeppet...haha *host*

Medlem

Aldrig förstått storheten med AC. Var hypad inför ettan och köpte. Lirade 2h innan den hamnade på hall of shame hyllan(ja, jag har en sån. I mitten står en byst föreställande Duke Nukem). Testade igen på unity och det var... Ja, jag spar det till mina memoarer.

Geeks Gaming
Skrivet av Ender:

Hur är dem att spela på PC?

Kör man med en handkontroll på PC så är det jätte bra... aldrig gillat hur dom gjorde mus och tangentbord kontrollerna på PC versionen.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Ender:

Hur är dem att spela på PC?

Kör man med en handkontroll på PC så är det jätte bra... aldrig gillat hur dom gjorde mus och tangentbord kontrollerna på PC versionen.

Beroende på när du har spelat PC-versionen så är det lite olika hantering av m+kb-kontrollerna. De blev markant bättre fr.o.m. AC3 i min mening, även om jag gladeligen har spelat igenom flertalet av de föregående spelen utan handkontroll. Senaste gångerna har det dock blivit kontroll, men till stor del för att det är skönt att sitta mer tillbakalutad ibland.

Medlem

AC är afrodisiakum för mig. Som historiker och har en kärlek för konspirationer och dylikt är det den bästa äventyrsspelserien. Dock är jag som inte andra och tycker att 2an är stelt. Struntar totalt i vilken karaktär som man spelar eller hur den för sig. JAG är lönnmördaren. Min fantasi.=)

Avstängd
Skrivet av Frisell:

Aldrig förstått storheten med AC. Var hypad inför ettan och köpte. Lirade 2h innan den hamnade på hall of shame hyllan(ja, jag har en sån. I mitten står en byst föreställande Duke Nukem). Testade igen på unity och det var... Ja, jag spar det till mina memoarer.

Då har du ju spelat helt fel AC. Enligt mig är 3:an och 4:an bäst. Unity sög och Syndicate var sådär.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Mitt första AC jag körde igenom var Black Flag och jag älskade det! Jag körde igenom Unity och Syndicate när de kom också, inte lika bra som Black Flag men ändå underhållande! Samtliga körda på PC med handkontroll.

1
Skriv svar