Är efterlängtade Shenmue-remasters under utveckling?

Robot
Är efterlängtade Shenmue-remasters under utveckling?
Medlem
Är efterlängtade Shenmue-remasters under utveckling?

Hoppas! Blir köp direkt.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hoppas! Blir köp direkt.

For sure! Lirar det fortfarande på Dreamcasten ibland!

k3m
Medlem

fan va kul att höra. ja hoppas verkligen det kommer.

Medlem

Ge mig !!mina kalsonger blev tajta av den här nyheten !!!

Medlem

NICE! de här köper jag dirr för att visa SEGA att de gör något rätt för en gångs skull

Medlem

Najs, började lira en undub version av ettan för ett tag sedan på datorn men förutsatt att det kommer en PC version vilket känns ganska logiskt så skulle man kunna vänta på en officiell portning, hoppas bara man kan välja språk, engelska för nostalgi, japanska för inlevelse.

Medlem

[Intrigued]I see.

Medlem
Skrivet av MusseÖL:

Ge mig !!mina kalsonger blev tajta av den här nyheten !!!

Tänker man Shemale, så får bilden i trådens start sin betydelse .


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Najs, började lira en undub version av ettan för ett tag sedan på datorn men förutsatt att det kommer en PC version vilket känns ganska logiskt så skulle man kunna vänta på en officiell portning, hoppas bara man kan välja språk, engelska för nostalgi, japanska för inlevelse.

Nostalgi för en del av dom värsta engelska dubbningarna jag hört (på vissa ställen då) ^^
Finns ju någon tjej man pratar med som sade något i denna stil: "I want to be a teacher, I like kids" men sättet hon sade det på var ungefär som om du blir matad ett ord i taget utan sammanhang, lät så enormt styltigt så det är inte sant!
Om dom släpper HD-versioner blir det absolut en genomspelning!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar