EA bjuder på gratis Mass Effect 2

Robot
Medlem
EA bjuder på gratis Mass Effect 2

Artiklar från framtiden, inte illa!

OnT: Nice, passar fint såhär på ledigheten!


signatur

Mer Metroid åt folket!

Medlem

Är väl inte första gången de gett bort detta?

Medlem

Gratis är gott, men jag har redan Super Ultra Deluxe 2k anniversary gold edition Världens bästa spelserie!

Medlem

DLC'erna kostar väl förstås


signatur

Meep!

Releasehästryttare
Skrivet av Phobo:

DLC'erna kostar väl förstås

Laddar ner spelet nu, verkar som de ingår.

Edit: tack för tipset Fz! <3

ELF
Medlem

Tack EA.
Då ska man bara få första spelet gratis också. Känns ju som att man vill spela det först.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tackar! Har aldrig spelat mass effect 2, så detta blir att dra hem


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Håller fortfarande i motsats till den katastrofala trean.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

schysst, när jag köpte det på steam förra veckan under rean /facepalm

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Håller fortfarande i motsats till den katastrofala trean.

Konstigt att konsensus verkar vara att trean är så värdelös. Spelet var såvitt jag minns fantastiskt med undantag för de sista minuterna. Framförallt Citadel-DLC:t var bland det bästa i serien.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Ravenknight:

Håller fortfarande i motsats till den katastrofala trean.

Konstigt att konsensus verkar vara att trean är så värdelös. Spelet var såvitt jag minns fantastiskt med undantag för de sista minuterna. Framförallt Citadel-DLC:t var bland det bästa i serien.

Åhh otroligt många som gillar mass effect 3, jag bland annat. De som inte gillar det verkar dock ha ett behov av att skriva att det är kasst överallt Du ser ju i omröstningar och likanden om bästa spel etc att mass effect 3 ofta hamnar långt upp.

Medlem

Jag tycker tyvärr fortfarande att det ser varken intressant eller spännande ut.
Men tack ändå!


signatur

autograph

Medlem

Shepard är lite lik Calle, tycker jag.


signatur

autograph

Medlem

Gillade storyn i sig, kunde blivit fantastisk film eller serie, och mycket som var bra med spelet, men jag förstod aldrig tok-hyllandet...
Jag tyckte ettan och tvåan var extremt grindy vilket gjorde att jag aldrig tog mig hela vägen till slutet (var dock väldigt nära i ettan har jag förstått) och inte brydde mig om trean som verkade löjligt bombastisk. Har faktiskt aldrig förstått Biowares rykte som "fantastiska berättare" (och SWTOR tog verkligen död på den stämpeln) även om jag gillade kotor när det begav sig.

Medlem

Jag hade redan ME2 på STEAM men jag skaffade det nu på Origin också..Jag märkte nu att det är mycket smidigare med ME2 DLC via Origin än Steam.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av AHTF:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Ravenknight:

Håller fortfarande i motsats till den katastrofala trean.

Konstigt att konsensus verkar vara att trean är så värdelös. Spelet var såvitt jag minns fantastiskt med undantag för de sista minuterna. Framförallt Citadel-DLC:t var bland det bästa i serien.

Åhh otroligt många som gillar mass effect 3, jag bland annat. De som inte gillar det verkar dock ha ett behov av att skriva att det är kasst överallt Du ser ju i omröstningar och likanden om bästa spel etc att mass effect 3 ofta hamnar långt upp.

Med tanke på att ca 50 miljoner personer röstade på Trump så vetefan om den stora massan alltid har rätt i omröstningar?


signatur

Jump in.

Medlem

Inget snack för mig att 3:an är det bättre SPELET. Stridssekvenserna, de olika klasserna och egenskaperna man kan lära sig är betydligt bättre än i 2:an. Däremot är STORYN och KARAKTÄRERNA överlägsna i 2:an. Garrus, Liara och Tali är väl undantagen. Den där El-Loco gringo latinon fick inte följa med på mycket när jag spelade... Javik var en intressant idé men dåligt genomförd. EDI i en robot-kropp? Nödlösning mycket?

Jag upplevde storyn som svag genom hela spelet men mot slutet blir det sämre hela tiden innan man når det katastrofala slutet. Man fjantar runt i Londons tunnelbana och tittar på olika färgade explosioner, jämför det med Suicide Mission i slutet av 2:an, klasskillnaden är total.

Medlem

Problemet med ME3 var inte att det var jättedåligt utan att det var så mycket sämre än det kunde ha varit och framför allt så mycket sämre än vad de hade lovat.
Typ: "I det här spelet så blir det minsann inget väljande mellan 3 olika slutalternativ" och "Alla dina val i Me1 och Me2 kommer att ha stor påverkan på Me3".
Sedan fick man 3 olika slutval där slutfilmerna dessutom såg exakt likadana förutom olika färgfilter. De flesta valen i Me1/Me2 betydde bara +/-5 på någon Battle Readiness Ranking av typ 5000.

Med alla DLCerna och några moddar så är det ett riktigt bra spel.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av AHTF:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Ravenknight:

Håller fortfarande i motsats till den katastrofala trean.

Konstigt att konsensus verkar vara att trean är så värdelös. Spelet var såvitt jag minns fantastiskt med undantag för de sista minuterna. Framförallt Citadel-DLC:t var bland det bästa i serien.

Åhh otroligt många som gillar mass effect 3, jag bland annat. De som inte gillar det verkar dock ha ett behov av att skriva att det är kasst överallt Du ser ju i omröstningar och likanden om bästa spel etc att mass effect 3 ofta hamnar långt upp.

Med tanke på att ca 50 miljoner personer röstade på Trump så vetefan om den stora massan alltid har rätt i omröstningar?

Helt sant

Medlem
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av AHTF:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Ravenknight:

Håller fortfarande i motsats till den katastrofala trean.

Konstigt att konsensus verkar vara att trean är så värdelös. Spelet var såvitt jag minns fantastiskt med undantag för de sista minuterna. Framförallt Citadel-DLC:t var bland det bästa i serien.

Åhh otroligt många som gillar mass effect 3, jag bland annat. De som inte gillar det verkar dock ha ett behov av att skriva att det är kasst överallt Du ser ju i omröstningar och likanden om bästa spel etc att mass effect 3 ofta hamnar långt upp.

Med tanke på att ca 50 miljoner personer röstade på Trump så vetefan om den stora massan alltid har rätt i omröstningar?

MAJORITETEN röstade ju på Clinton.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Phobo:

DLC&amp;#039;erna kostar väl förstås

Laddar ner spelet nu, verkar som de ingår.

Edit: tack för tipset Fz! &lt;3

DLC:erna, iaf de av lite matigare karaktär, ingår inte. De måste fortfarande köpas för "Bioware Points", och dessa verkar det aldrig vara rea på...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Går det att få tag i spelen till Xbox One? Måste ju se vad alla pratar om nu när nya spelet kommer (mars).


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Går det att få tag i spelen till Xbox One? Måste ju se vad alla pratar om nu när nya spelet kommer (mars).

Jajamen, hela serien finns som BC och fungerar jättebra, har själv spelat igenom det!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Gratis är gott, men jag har redan Super Ultra Deluxe 2k anniversary gold edition Världens bästa spelserie!

Så super duper att DLC:n ändå inte ingår haha

Har länge önskat att de släppte en samlingsbox som faktiskt innehåller allt. Istället får man gå till piratbukten.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Har aldrig spelat mass effect. Är det mer eller mindre ett krav att spela första spelet för att hänga med i andra spelet?

Medlem
Skrivet av Stich:

Har aldrig spelat mass effect. Är det mer eller mindre ett krav att spela första spelet för att hänga med i andra spelet?

Nej, men det underättar förståelsen av storyn. Har du inte lirat spelen är det hög tid att göra det, fruktansvärt bra spelserie.

Medlem
Skrivet av Kilrah:
Skrivet av Stich:

Har aldrig spelat mass effect. Är det mer eller mindre ett krav att spela första spelet för att hänga med i andra spelet?

Nej, men det underättar förståelsen av storyn. Har du inte lirat spelen är det hög tid att göra det, fruktansvärt bra spelserie.

Ja det är nog dax, samma sak gäller även för witcher 3 för mig.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Pretorian24:

Går det att få tag i spelen till Xbox One? Måste ju se vad alla pratar om nu när nya spelet kommer (mars).

Alla tre är bakåtkompatibla på Xbox One från 360. Ingår också i EA Access på Xbox One, finns årsprenumeration för sisådär 250kr.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Pretorian24:

Går det att få tag i spelen till Xbox One? Måste ju se vad alla pratar om nu när nya spelet kommer (mars).

Alla tre är bakåtkompatibla på Xbox One från 360. Ingår också i EA Access på Xbox One, finns årsprenumeration för sisådär 250kr.

Whaaaaaaat... jag har ju EA ACCESS. Va f!. Ska testa direkt. Tack.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

12
Skriv svar