EA bjuder på gratis Mass Effect 2

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Pretorian24:

Går det att få tag i spelen till Xbox One? Måste ju se vad alla pratar om nu när nya spelet kommer (mars).

Alla tre är bakåtkompatibla på Xbox One från 360. Ingår också i EA Access på Xbox One, finns årsprenumeration för sisådär 250kr.

Whaaaaaaat... jag har ju EA ACCESS. Va f!. Ska testa direkt. Tack.

Np, Xbox ftw.


signatur

Jump in.

Medlem

Ett av de bästa spelen ever. Gillade 3an för det spelmekaniska snäppet bättre men storyn var klart sämre än i 2an, ffa slutet. urk!

Skulle starkt rekommendera att spela 1an först, då man kör sin egna karaktär genom alla tre spelen, annars tappar man väääldigt mycket tycker jag.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av AHTF:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Ravenknight:

Håller fortfarande i motsats till den katastrofala trean.

Konstigt att konsensus verkar vara att trean är så värdelös. Spelet var såvitt jag minns fantastiskt med undantag för de sista minuterna. Framförallt Citadel-DLC:t var bland det bästa i serien.

Åhh otroligt många som gillar mass effect 3, jag bland annat. De som inte gillar det verkar dock ha ett behov av att skriva att det är kasst överallt Du ser ju i omröstningar och likanden om bästa spel etc att mass effect 3 ofta hamnar långt upp.

Med tanke på att ca 50 miljoner personer röstade på Trump så vetefan om den stora massan alltid har rätt i omröstningar?

Jävligt dåligt exempel, det finns inte rätt och fel i demokrati. Det finns bara åsikter du inte håller med om, och åsikter du håller med om.

Skrivet av CliQue-SinneD:

Ett av de bästa spelen ever. Gillade 3an för det spelmekaniska snäppet bättre men storyn var klart sämre än i 2an, ffa slutet. urk!

Skulle starkt rekommendera att spela 1an först, då man kör sin egna karaktär genom alla tre spelen, annars tappar man väääldigt mycket tycker jag.

Med tanke på att inga val du någonsin gör har någon som helst effekt på storyn och slutet, känns både 1an och 2an menlösa, story mässigt.

Dock är 2an det bästa spelet i serien - hands down.

Medlem
Skrivet av Makkapakka:
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av AHTF:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Ravenknight:

Håller fortfarande i motsats till den katastrofala trean.

Konstigt att konsensus verkar vara att trean är så värdelös. Spelet var såvitt jag minns fantastiskt med undantag för de sista minuterna. Framförallt Citadel-DLC:t var bland det bästa i serien.

Åhh otroligt många som gillar mass effect 3, jag bland annat. De som inte gillar det verkar dock ha ett behov av att skriva att det är kasst överallt Du ser ju i omröstningar och likanden om bästa spel etc att mass effect 3 ofta hamnar långt upp.

Med tanke på att ca 50 miljoner personer röstade på Trump så vetefan om den stora massan alltid har rätt i omröstningar?

Jävligt dåligt exempel, det finns inte rätt och fel i demokrati. Det finns bara åsikter du inte håller med om, och åsikter du håller med om.

Skrivet av CliQue-SinneD:

Ett av de bästa spelen ever. Gillade 3an för det spelmekaniska snäppet bättre men storyn var klart sämre än i 2an, ffa slutet. urk!

Skulle starkt rekommendera att spela 1an först, då man kör sin egna karaktär genom alla tre spelen, annars tappar man väääldigt mycket tycker jag.

Med tanke på att inga val du någonsin gör har någon som helst effekt på storyn och slutet, känns både 1an och 2an menlösa, story mässigt.

Dock är 2an det bästa spelet i serien - hands down.

Självklart kan man även i en demokrati anse att någons röst är rätt eller fel. Varför skulle det vara någon skillnad mot annan röstning.

Tycker valen i 1an och 2an påverkar mycket. Påverkar ett stort antal konversationer och hur man blir bemött etc, så påverkar helt klart upplevelsen.

12
Skriv svar