Nya Assassin's Creed - film och datum

Robot
Medlem
Nya Assassin's Creed - film och datum

Kärlek

Medlem

Jag har inte en kommit förbi första timmen Assassin's Creed 1, förstår inte riktigt vad som är så bra med denna spelserie

Medlem

Såsom jag förstått så var 1:an rätt dålig, har själv endast kört 2:an vilken jag tyckte var riktigt bra förutom den OTROLIGT enkla svårighetsgraden. Kommer helt klart införskaffa detta när det släpps trots allt ^^

Medlem

Frän trailer som vanligt

Medlem

1an var okej, 2an GOTY 2009. Hoppas på 3an.

Medlem

Hoppas inte detta är 3:an officiellt.

Känns som en snabb uppföljare med fokus på multiplayer.

Så jag hoppas de släpper en äkta uppföljare med en 3:a på slutet där alla frågor man har från 1:an och 2:an svaras på.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Trailern var tuff i sig. Men jag spelar endast "nutids"-spel.

Medlem

OMFG................................ GIEF

Medlem

Säga vad man vill, men Ubisoft kan göra trailers
Älskade 2:an, Brotherhood blir nog mer godis i skålen bara.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

mer "to be continued" alltså.

jag har svårt för att bestämma mig för om ac (1&2) är nåt att ha. känns så opolerat för att vara en trippel-a-titel. story som är dragen ur nattmössan, cutscenes som är skrattretande, men ändå fortsätter jag spela.

det kanske räcker med att man får sticka svärd i fiender från alla väntade och oväntade vinklar ... är det så enkelt?


signatur
Medlem

Fan jag måste spela AC2 först.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tror jag kom lite där, efter trailern =/

Medlem
Skrivet av TheDesertFox:

Jag har inte en kommit förbi första timmen Assassin's Creed 1, förstår inte riktigt vad som är så bra med denna spelserie

Spela tvåan så fattar du:P


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

Bara jag som tycker att hela trailers "epicness" förstörs av gamestop snubbens röst i slutet ;)?

Medlem

Sitter och kör igenom 2an i detta nu, det här ser riktigt grymt ut.. gillar att kriget lönnmördare/tempelriddare is going daaon big time!
...

Medlem

Hoppas de kan koda detta lite bättre än 2an till PS3 så man slipper all godforsaken fpslagg! För övrigt känns det väldigt pepp!

Medlem

Måste köpas.
Assassin's Creed spelen är ju bara för gryma

Medlem

Toppen! 2:an va riktigt skoj. Dock vill jag att spelet ska vara längre än 2:an..Slutent var ganska lätt också..Hoppas "sista bossen" i detta spel blir svårare.. Någon som har koll på hur gammal Ezio är i detta spel?


signatur

Gillar min status: Trähatt =)

Medlem

villha villha villha

Medlem

Grym trailer. Och multiplayer är ju alltid bra att ha. Kommer nog att köpa.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av Bulldeg93:

Toppen! 2:an va riktigt skoj. Dock vill jag att spelet ska vara längre än 2:an..Slutent var ganska lätt också..Hoppas "sista bossen" i detta spel blir svårare.. Någon som har koll på hur gammal Ezio är i detta spel?

Han borde väl vara närmare 40-45ish i 3an?
Är i sista "sekvensen" av Assassin's Creed 2 just nu och då är det år 1488, 10 år har gått sen första sekvensen, så då lär man väl vara runt 28-30 då kanske? Om man är räknar på att Ezio är 18-20 i början Assassin's Creed 2 dvs ;o

Medlem

Känns inte riktigt som "Assassin's" Creed. Mera som "My army's better than yours -Creed".

Medlem

Fan vad cool trailer!

Medlem

Vart tog lönnmorden vägen?
Det har iofs aldrig vart riktiga lönnmord men detta var mera Sagan om Ringen hjältar över det.

Jäkligt snygg dock.

Medlem

Är detta det sista AC-spelet som släpps i serien eller är det bara ett mellanting innan tredje och sista storyn kommer?

Medlem

Frågan är ju vad det blir för DRM den här gången.

Nu kanske man måste ringa Ubisoft och sedan sitta i telefonsamtal med en av deras representanter om man vill spela.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

1
Skriv svar