Dead Rising 4 förlorar i detaljrikedomsmatch mot det tio år gamla originalet

Robot
Dead Rising 4 förlorar i detaljrikedomsmatch mot det tio år gamla originalet

Vissa saker var inte bättre förr.

#dead-rising


Medlem
Dead Rising 4 förlorar i detaljrikedomsmatch mot det tio år gamla originalet

Jag såg videon lite tidigare och det är fantastiskt hur mycket detaljer de tagit bort. Alla gillande inte Dead Rising, men det var unikt. Dead Rising 4 är bara generisk open world action, och ser rätt tråkigt ut.

Releasehästryttare

Japp, dead rising 4 känns som en snabb cashin precis som dead space 3 va för några år sen.

Medlem

Fan vad tråkigt spel tur att man inte köpte det..

Medlem
Skrivet av Devan:

Japp, dead rising 4 känns som en snabb cashin precis som dead space 3 va för några år sen.

Dead Space 3 hade i alla fall något att tillföra. Halva spelet var bra och det var co-op.

Medlem

Nästan ingen visuell skillnad heller ?

Medlem

Bör det inte stå "Vissa saker var bättre förr." i undertiteln till artikeln istället?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Bör det inte stå "Vissa saker var bättre förr." i undertiteln till artikeln istället?

Tänkte detsamma. Fast kanske är clickbait

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Nästan ingen visuell skillnad heller ?

Ganska stor visuell skillnad men det är ju väldigt mycket som är statiskt i det nya eller, press (X) for action.

Medlem

Irriterande tidspress? Det var ju det som gjorde spelet till vad det är. Spelet blir svårare och man tvingar spelarna att spela om spelet.

Rekommenderar HD versionen på steam. Riktigt bra port.

Medlem

Ironiskt hur de tog bort tidspressen men gav spelarna färre saker att leka med. Kollade bara de första fem minuterna men det ser rent ut sagt för jävligt ut jämfört med det första spelet.

Medlem
Skrivet av ZkilfinG:
Skrivet av 73mpl4R:

Bör det inte stå "Vissa saker var bättre förr." i undertiteln till artikeln istället?

Tänkte detsamma. Fast kanske är clickbait

We may never know!

Medlem
Skrivet av pinky:

Ironiskt hur de tog bort tidspressen men gav spelarna färre saker att leka med. Kollade bara de första fem minuterna men det ser rent ut sagt för jävligt ut jämfört med det första spelet.

Ja alltså det tog mig 10 min innan jag fattade att 4an var den dåliga versionen. Blev paff.

Medlem

Vad fan har dom gjort med spelet rent ut sagt. Fyfan vad billigt. =(

Medlem

Är folk verkligen chockade?

Föreslår att folk går o tittar på :

Va nästan så man blev förbannad på riktigt när jag såg denna. Åh så har dom fan mage till att skjuta upp spelet också. För vad ? Vad exakt va dom tvungna att göra i Mafia 3 som gjorde att dom va tvungna att skjuta upp spelet? Jag ser då inget snyggt i Mafia III överhuvud taget. Ser ut som skräp rakt igenom. Dom har inte gjort mera än att sno namnet rakt av o klistra på det på ett annat mediokert " open world" skit spel.

Får en små känsla i magen av att vi är på g mot en ny " Game Crash / Spel torka " om detta forts.

Medlem

Ettan är det bästa spelet av alla Dead Rising! Grymt bra spel!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av TheEquelizer:

Är folk verkligen chockade?

Föreslår att folk går o tittar på :

https://www.youtube.com/embed/ixlszwKVVP0

Va nästan så man blev förbannad på riktigt när jag såg denna. Åh så har dom fan mage till att skjuta upp spelet också. För vad ? Vad exakt va dom tvungna att göra i Mafia 3 som gjorde att dom va tvungna att skjuta upp spelet? Jag ser då inget snyggt i Mafia III överhuvud taget. Ser ut som skräp rakt igenom. Dom har inte gjort mera än att sno namnet rakt av o klistra på det på ett annat mediokert " open world" skit spel.

Får en små känsla i magen av att vi är på g mot en ny " Game Crash / Spel torka " om detta forts.

Jo, hade oturen att spela Mafia 3, vilket kattskit....

1
Skriv svar