Robot
Gravity Rush 2

En estetisk triumf, men lite väl lättviktigt för sitt eget bästa.

#gravity-rush, #gravity-rush-2


Medlem
Gravity Rush 2

Tråkigt. Var rätt sugen på det här : /

Medlem

Gamespot tyckte typ tvärtom med sin 9a

Skönt att smaken är som baken

Skribent
Skrivet av Kerrai:

Gamespot tyckte typ tvärtom med sin 9a

Skönt att smaken är som baken

Destructoid satte väl ännu högre. Men betygen spretar en del. Kotaku sätter inte betyg, men av det jag läst klagar de på samma saker som jag och är rätt kluvna - precis som jag. För jag hatar det inte, jag bara tycker att bristerna tynger ner för mycket. Andra tycker, alldeles uppenbarligen, att det positiva väger över.

Nu blev det mycket viktprat för ett spel om viktlöshet, känner jag

Medlem

Inge 60 fps som remastern heller, inge köp här inte!

Medlem

Ps4 pro stöd? Hdr?

När ni testar spel i framtiden skulle det vara rätt så roligt att få veta om spelet har stöd för ps4 Pro och vilken typ av stöd.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Körde nästan halva första spelet på ps4 men blev för mycket upprepning som jag minns det. Hoppades att detta skulle bli bättre.


signatur

Infestissumam

Medlem

Gillade första spelet på Ps4, kommer skaffa det här helt klart. Smaken är som baken, delad

Medlem

Ah maxade nästan första och alla dlc på vitan. Ska ta det lite försiktigt och inte förboka detta spel då. Utan ta det lite lungt avakta och kanske köpa det till efter att jag köper en Pro i vinter/vår.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Ah maxade nästan första och alla dlc på vitan. Ska ta det lite försiktigt och inte förboka detta spel då. Utan ta det lite lungt avakta och kanske köpa det till efter att jag köper en Pro i vinter/vår.

Samma här. Ett av mina favo spel of all time

Skribent
Skrivet av Alienshade:

Ah maxade nästan första och alla dlc på vitan. Ska ta det lite försiktigt och inte förboka detta spel då. Utan ta det lite lungt avakta och kanske köpa det till efter att jag köper en Pro i vinter/vår.

Jag gillade ettan klart mer. Mysteriet funkade bra, det fanns ett nyhetens behag i mekaniken och bärbart var det passande med enkla upplägg och en massa samlande.

1
Skriv svar