Medlem
Speltoppen maj

Jag säger bara att RDR på PC skulle knipa åtminstone tredjeplats, men neeej då.

Medlem

rdr förtjänar så jävla underbart grymt spel!kan inte sluta spela det,men vist är väl en hel del buggar och sånt: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Kul att se Alan Wake i toppen, hans frånvaro i mest spelade spel på XBL var ganska trist.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Wartex:

Jag säger bara att RDR på PC skulle knipa åtminstone tredjeplats, men neeej då.

Skulle nog ta första platsen om det var på PC tror jag <.<

Men inte finns det inte nej!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

PC suger i alla fall.

Älska konsol!


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Ge oss RDR på PC!!!

Medlem

Jo, att spela på konsol är toppen, om det inte vore för den gammalmodiga grafiken. Är tyvärr bortskämd med PC grafik så min PS3 får stå och damma.

Half-Life: Counter-Strike med på en månadslista fortfarande! Inte min stil av spelande men något har spelet eftersom det tilltalar så många år efter år. Måste vara det i Sverige mest inkomstbringade spelet någonsin? Bara ta av sig hatten och buga, Valve!


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Earthscum:

PC suger i alla fall.

Älska konsol!

OMG! NOOOOO! You`ve started a major flame war!


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

RDR har helt rätt plats, helt klart det bästa open world spel jag spelat. Önskar det fanns till PC också, ju fler som kan njuta av detta underbara spel desto bättre!

Inaktiv

We like this list!

Medlem
Skrivet av svendolph:

Jo, att spela på konsol är toppen, om det inte vore för den gammalmodiga grafiken. Är tyvärr bortskämd med PC grafik så min PS3 får stå och damma.

Själv lder jag av den dåliga frame raten som vissa spel har på ps3'an.

Önskar man kunde slå av vissa effekter som tar för mycket "kräm". Men nej, _alla_ måste genomlida motion blur effekter, låg view distance eller vad f*n nu utvecklarna tror kidsen vill ha.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av svendolph:

Jo, att spela på konsol är toppen, om det inte vore för den gammalmodiga grafiken. Är tyvärr bortskämd med PC grafik så min PS3 får stå och damma.

Gammalmodig grafik? Är pojken galen? Spelat KZ2? Uncharted 2? God Of War 3? Heavy Rain?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Själv lder jag av den dåliga frame raten som vissa spel har på ps3'an.

Önskar man kunde slå av vissa effekter som tar för mycket "kräm". Men nej, _alla_ måste genomlida motion blur effekter, låg view distance eller vad f*n nu utvecklarna tror kidsen vill ha.

Dålig framerate kan uppstå på alla konsoler och även PC. Se bara när Crysis kom..helt ospelbart och även gothic 3. Så slut upp med ditt påhitt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bad Company 2 sjönk rätt hårt. RDR på dator vore nice men med tanke på hur bra RS är på att konvertera så blir det väl att skaffa det till PS3 iaf xD

Medlem
Skrivet av Wartex:

Jag säger bara att RDR på PC skulle knipa åtminstone tredjeplats, men neeej då.

Lol, att det hade funnits till PC hade hjälpt.

Medlem
Skrivet av svendolph:

Jo, att spela på konsol är toppen, om det inte vore för den gammalmodiga grafiken. Är tyvärr bortskämd med PC grafik så min PS3 får stå och damma.

Vafan har du för konsol? PS2? God of war 3 har någon av den bästa grafiken jag nånsin sett, samma med KZ 2 och U2 slår lätt de flesta PC spel, kanske dock inte Crysis på en monsterrigg.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Tybalt:

Själv lder jag av den dåliga frame raten som vissa spel har på ps3'an.

Önskar man kunde slå av vissa effekter som tar för mycket "kräm". Men nej, _alla_ måste genomlida motion blur effekter, låg view distance eller vad f*n nu utvecklarna tror kidsen vill ha.

Dålig framerate kan uppstå på alla konsoler och även PC. Se bara när Crysis kom..helt ospelbart och även gothic 3. Så slut upp med ditt påhitt.

Sluta upp med ditt överdrivna Fanboyage-äventyr!
Han säger saker som är sanna, alltså ej påhittade. Han är en PS3-ägare och har upptäckt ett problem som stör honom.
Låt honom få irritera sig på det i fred, utan att du ska behöva säga att han far i osanning.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar