Stämningen i fokus när det bjuds på ny trailer för For Honor

Robot
Stämningen i fokus när det bjuds på ny trailer för For Honor
Medlem
Stämningen i fokus när det bjuds på ny trailer för For Honor

Riktigt sugen på For Honor, hoppas öppna betan startar snart.

Medlem
Skrivet av Elixx:

Riktigt sugen på For Honor, hoppas öppna betan startar snart.

Kommer vara en stängd beta 26-29 januari

Obe
Medlem

Tolkade rubriken helt fel

Stämningen i fokus när det bjuds....

Det första som kom till mig var att någon hotade med rättsliga åtgärder

Skribent
Skrivet av skrutte:

Tolkade rubriken helt fel

Stämningen i fokus när det bjuds....

Det första som kom till mig var att någon hotade med rättsliga åtgärder

Jag förstod inte vad du menade, så jag blev orolig och undrade vad sjutton jag skrivit egentligen. Det är tisdag, låt oss skylla på det


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av skrutte:

Tolkade rubriken helt fel

Stämningen i fokus när det bjuds....

Det första som kom till mig var att någon hotade med rättsliga åtgärder

Jag förstod inte vad du menade, så jag blev orolig och undrade vad sjutton jag skrivit egentligen. Det är tisdag, låt oss skylla på det

Lägg på minne att skriva en artikel i god tid när det är dags för den öppna betan, annars plundrar vi FZ byn


signatur

Game long and prosper

Medlem

en till stängd beta.. asså inte mig imot så men vad ska dom mer testa denna gång tro, jag har redan klockat säkert in över 100 timmar på tidigare beta's jag vill ha färdiga liret nu så jag kan börja ha kvar sakerna jag får fixa varje gång ny beta startar

Medlem

Eftersom det är Ubisoft, så spelar det tyvärr ingen roll hur bra själva spelet är. Är det multiplayer så kommer det att strula som fan. Rainbow Six Siege är ett exempel. Försökte lira det på Lan med 3 polare, men efter varje runda så tappade spelet vårt party och vi fick börja på ny kula. Googlade felet och hamnade på Ubisofts egna forum med en mängd personer som upplevt samma problem. Inte ett enda svar från någon på Ubisoft.

Köpte även Trivial Pursuit på Xboxen under julen och spelade. Till och med det lilla skitspelet tappade kopplingen mot servern, så man inte längre kunde välja kategorier.

Gen
Medlem
Skrivet av starboy83:

Eftersom det är Ubisoft, så spelar det tyvärr ingen roll hur bra själva spelet är. Är det multiplayer så kommer det att strula som fan. Rainbow Six Siege är ett exempel. Försökte lira det på Lan med 3 polare, men efter varje runda så tappade spelet vårt party och vi fick börja på ny kula. Googlade felet och hamnade på Ubisofts egna forum med en mängd personer som upplevt samma problem. Inte ett enda svar från någon på Ubisoft.

Köpte även Trivial Pursuit på Xboxen under julen och spelade. Till och med det lilla skitspelet tappade kopplingen mot servern, så man inte längre kunde välja kategorier.

Ska dock säga att Ubisoft verkar ha en bättre approach denna gången. Kört två Closed Alphas och är förvånad hur bra allt fungerar och framförallt hur väloptimerat det är. För snyggt är det sannerligen! Känns som att de styr skeppet i rätt riktning denna gången.

Medlem

Vilken snygg trailer, ser ut som blur har gjort den.

Medlem

Jag gillar verkligen Chivalry, hoppas detta blir ännu bättre

Medlem
Skrivet av starboy83:

Eftersom det är Ubisoft, så spelar det tyvärr ingen roll hur bra själva spelet är. Är det multiplayer så kommer det att strula som fan. Rainbow Six Siege är ett exempel. Försökte lira det på Lan med 3 polare, men efter varje runda så tappade spelet vårt party och vi fick börja på ny kula. Googlade felet och hamnade på Ubisofts egna forum med en mängd personer som upplevt samma problem. Inte ett enda svar från någon på Ubisoft.

Köpte även Trivial Pursuit på Xboxen under julen och spelade. Till och med det lilla skitspelet tappade kopplingen mot servern, så man inte längre kunde välja kategorier.

ja det skulle kunna vara en varning när, det är som du säger även i betan, finns lite multiplayer grejer jag har blivit less på, t,ex om alla lirar i en lobby lämnar förutom du och ditt party, måste ni göra om partyt varje gång, och lite ostabilt ingame med byte av host etc, för vad jag antar är spelare som blir host, och i framtiden kan det skapa väldigt mycket problem, som lagg switching t,ex.

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av starboy83:

Eftersom det är Ubisoft, så spelar det tyvärr ingen roll hur bra själva spelet är. Är det multiplayer så kommer det att strula som fan. Rainbow Six Siege är ett exempel. Försökte lira det på Lan med 3 polare, men efter varje runda så tappade spelet vårt party och vi fick börja på ny kula. Googlade felet och hamnade på Ubisofts egna forum med en mängd personer som upplevt samma problem. Inte ett enda svar från någon på Ubisoft.

Köpte även Trivial Pursuit på Xboxen under julen och spelade. Till och med det lilla skitspelet tappade kopplingen mot servern, så man inte längre kunde välja kategorier.

ja det skulle kunna vara en varning när, det är som du säger även i betan, finns lite multiplayer grejer jag har blivit less på, t,ex om alla lirar i en lobby lämnar förutom du och ditt party, måste ni göra om partyt varje gång, och lite ostabilt ingame med byte av host etc, för vad jag antar är spelare som blir host, och i framtiden kan det skapa väldigt mycket problem, som lagg switching t,ex.

Det låter väldigt likt hur SIege strulat för mig, senast nu under hösten. Och det är ju drygt ett år sedan det spelet släpptes...

1
Skriv svar