Får Nintendo Switch arkadsticka och riktig gamepad?

Robot
Får Nintendo Switch arkadsticka och riktig gamepad?

Tillbehörsindustrin verkar ladda upp inför lanseringen i mars.


Medlem
Får Nintendo Switch arkadsticka och riktig gamepad?

Tvivlar på att många smash spelare visar speciellt intresse av en arcade stick då precisa inputs inte värderas över snabbhet. Har hört att röra karaktären snabbt inte är lika lätt på en sådan. Enda intresset kanske är för ryu spelare. (Smashbox har knappar och kan nog fungera bättre) Va vet ja dock, kanske blir super populärt.

Medlem

Patetiskt om inte en vanlig handkontroll ingår, sen att kalla den pro kontroller när det bara är en vanlig jävla handkontroll är också väldigt märkligt. Var ju samma visa på Wii u.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Inga symmetriska thumb-sticks som på Wii U

Medlem

Jag älskar arcade sticks eftersom jag är en fighting game fantast men det måste ju vara till något annat. Tekken? Marvel?
Har svårt att föreställa mig att det är till Smash... men det stoppar inte mig från att testa i framtiden! ;D


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Arkadsticka till smash? Tror inte det va, ge mig gamecube-kontroll!

Medlem
Skrivet av Sunray:

Inga symmetriska thumb-sticks som på Wii U

Ser det här som något positivt.

Medlem

smash brothers switch? antar jag

Medlem

4990? jag hoppar över det.

Medlem
Skrivet av seifuku:

4990? jag hoppar över det.

Du är medveten om att de inte har gått ut med slutpris än va?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ivanhoe68:

Patetiskt om inte en vanlig handkontroll ingår, sen att kalla den pro kontroller när det bara är en vanlig jävla handkontroll är också väldigt märkligt. Var ju samma visa på Wii u.

Patetiskt? På vilket sätt? Du får ju med kontroller, och Nintendo har alltid haft unika gamepads.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av ivanhoe68:

Patetiskt om inte en vanlig handkontroll ingår, sen att kalla den pro kontroller när det bara är en vanlig jävla handkontroll är också väldigt märkligt. Var ju samma visa på Wii u.

Patetiskt? På vilket sätt? Du får ju med kontroller, och Nintendo har alltid haft unika gamepads.

Ja senaste normala kontrollen de hade var ju SNES'en. Gamecuben var rätt skum även om den var riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av ivanhoe68:

Patetiskt om inte en vanlig handkontroll ingår, sen att kalla den pro kontroller när det bara är en vanlig jävla handkontroll är också väldigt märkligt. Var ju samma visa på Wii u.

Patetiskt? På vilket sätt? Du får ju med kontroller, och Nintendo har alltid haft unika gamepads.

Jo men att kalla en "vanlig" handkontroll, som är ganska likt en Ps4/Xbone dosa för Pro controller? Den är väl inte särskilt unik, eller?
Det tycker jag är patetiskt. Fast det kanske bara är patetiskt av mig? =D


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

1
Skriv svar