Spela alla Heroes of the Storm-hjältar gratis i helgen

Robot
Spela alla Heroes of the Storm-hjältar gratis i helgen
Medlem
Spela alla Heroes of the Storm-hjältar gratis i helgen

Tycker detta spelet är kanon. Blizzard har fått bort all flame ang KS mm då alla delar på xp. Det finns fortfarande men det är på en helt oki nivå.

Medlem
Skrivet av deadlotus:

Tycker detta spelet är kanon. Blizzard har fått bort all flame ang KS mm då alla delar på xp. Det finns fortfarande men det är på en helt oki nivå.

lol? bryr man sig om det är man ingen lagspelare.

Medlem
Skrivet av Zer0cooL:
Skrivet av deadlotus:

Tycker detta spelet är kanon. Blizzard har fått bort all flame ang KS mm då alla delar på xp. Det finns fortfarande men det är på en helt oki nivå.

lol? bryr man sig om det är man ingen lagspelare.

Precis och i tex lol och hon bryr sig alla om kills. Rätt skönt att inte ha det patetiska gnället när man lirar.

Medlem

bra spel, håll er jäkligt långt borta från ranked bara

Medlem
Skrivet av deadlotus:

Tycker detta spelet är kanon. Blizzard har fått bort all flame ang KS mm då alla delar på xp. Det finns fortfarande men det är på en helt oki nivå.

Håller med! När jag började lira Hots istället för LoL så var det helt underbart att slippa allt sånt tjöt, du kunde även göra lite misstag och feeda, men ändå hålla dig relevant i matchen. Tråkigt nog så tröttna jag väldigt snabbt på Hots också, tror det var just för att kills inte spela så stor roll, behövde inte farma creeps, köpa items, hjältarna lärda man sig väldigt snabbt. Kvar fanns endast teamfights där man kunde göra lite skillnad, men blev för segt i längden.

Medlem

Kan tipsa alla om att åtminstone testa på spelet om man gillar mobas(dock är ju detta lite annorlunda)!

Skrivet av skoeldpadda:

bra spel, håll er jäkligt långt borta från ranked bara

Varför vill man det? Det är HL/TL/Competetive som är roligast med spelet

Visst är HL vidrigt ibland, men så är det med alla mobas. Har man 2-4 personer att spela med i TL så är det jäkligt trevligt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

FM-guru
F.d. Sisyr

Klarar inte av att trilskas med kontrollerna i spel som HotS, tyvärr. Håller mig till Smite.

Medlem

HotS måste vara det sämsta mobat som finns just nu. Herregud vilken potential det hade i och med alla hjältar som finns i alla deras andra spel, men när djupet är i nivå med en mindre vattenpöl så är det svårt att finna det ens en gnutta underhållande.

Att man sedan måste köpa varenda hjälte är ytterligare ett minus i kanten.

Medlem
Skrivet av Dominus:

HotS måste vara det sämsta mobat som finns just nu. Herregud vilken potential det hade i och med alla hjältar som finns i alla deras andra spel, men när djupet är i nivå med en mindre vattenpöl så är det svårt att finna det ens en gnutta underhållande.

Att man sedan måste köpa varenda hjälte är ytterligare ett minus i kanten.

Att du inte tycker om spelet gör det inte till ett dåligt spel.

Måste köpa varenda hjälte? Nä, man kan spela de som är i gratisrotationen och låsa upp hjältar allt eftersom man harvat ihop guld.

Medlem

Skönt att det går bra för ett spel där icke-elitister och lättstötta kan samlas.

Medlem
Skrivet av Zer0cooL:
Skrivet av Dominus:

HotS måste vara det sämsta mobat som finns just nu. Herregud vilken potential det hade i och med alla hjältar som finns i alla deras andra spel, men när djupet är i nivå med en mindre vattenpöl så är det svårt att finna det ens en gnutta underhållande.

Att man sedan måste köpa varenda hjälte är ytterligare ett minus i kanten.

Att du inte tycker om spelet gör det inte till ett dåligt spel.

Måste köpa varenda hjälte? Nä, man kan spela de som är i gratisrotationen och låsa upp hjältar allt eftersom man harvat ihop guld.

Skriver utifrån min synvinkel, om du tycker det är roligt så kul för dig.

Medlem

För simpelt.. finns inget djup i spelet alls.

Medlem

Köpa karaktärer? LUL

Inte för att starta debatten om hur otroligt förenklat spelet är igen, men jisses alltså....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Folk som grinar på att det är casual tänkte jag exakt likadant. Var helt emot att man inte kunde köpa items eller farma.

Men, efter någon månad eller två under betan så var jag ganska fast. En av anledningarna är just att man slipper farm-perioden(ZzzZZzz) och att det blir action/teamfights relativt omgående. Och mounts är fruktansvärt skönt att ha! Testade lite LoL igen och tyckte att det var så segt nu.(LoL/DotA är fortfarande trevliga spel men helvete så segt det är i början)

Ja, det är definitivt lättare att lära sig, men på en competetive-nivå/högre nivå är det fortfarande fruktansvärt kul(även om det är ett "lättare" spel) och det är där spelet skiner enligt mig.

Så ni som spelat 10-20 matcher utan att testat på lite högre nivå borde testa på det och sedan säga vad ni egentligen tycker, för jag tror ni skulle ändra uppfattning. Självklart får man tycka att det är ett sämre spel, men att häva ut sig nonsens innan man testat på spelet i sin helhet är bara löjligt.

Skrivet av Dominus:

HotS måste vara det sämsta mobat som finns just nu. Herregud vilken potential det hade i och med alla hjältar som finns i alla deras andra spel, men när djupet är i nivå med en mindre vattenpöl så är det svårt att finna det ens en gnutta underhållande.

Att man sedan måste köpa varenda hjälte är ytterligare ett minus i kanten.

Har inte köpt en enda hjälte för riktiga pengar och har varit top100 eu, spelat diverse turneringar och kval. Så, du behöver inte köpa varenda hjälte för att komma nånstans, om man säger så. Men jag skulle absolut vilja att dom sänkte priserna på hjältarna, alldeles för högt på vissa(i guld dvs). Plus att dom brukar komma ut med lite quests ibland som gör att du får gratis-hjältar, tex senast var om du spela med någon på din friendslist 30 matcher så fick du 7-8 hjältar.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Skönt att det går bra för ett spel där icke-elitister och lättstötta kan samlas.

Går knappast bra för spelet. Nu har de ökat marknasföringen rejält så man får väl vänta och se om de får fler spelare.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Skönt att det går bra för ett spel där icke-elitister och lättstötta kan samlas.

Bra och bra, de var tvungna att köra någon promo där man fick ett skin till Genji om man spelade x antal matcher i HotS för att ens få folk att spela det.

Medlem

Hade vart kul D: synd bara att man inte kan köra spelet, efter 5 minuter får man 1 fps dropp.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Skönt att det går bra för ett spel där icke-elitister och lättstötta kan samlas.

Tur de så slipper man personer som vägrar kommunicera. Kört en del hots, folk är knäpptysta i chatten och bryr sig inte om hur andra presterar. Det är värre faktiskt.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Kan tipsa alla om att åtminstone testa på spelet om man gillar mobas(dock är ju detta lite annorlunda)!

Skrivet av skoeldpadda:

bra spel, håll er jäkligt långt borta från ranked bara

Varför vill man det? Det är HL/TL/Competetive som är roligast med spelet

Visst är HL vidrigt ibland, men så är det med alla mobas. Har man 2-4 personer att spela med i TL så är det jäkligt trevligt.

Kör inte HL SJÄLV, kanske jag skulle sagt

Medlem
Skrivet av skoeldpadda:
Skrivet av Fezk:

Kan tipsa alla om att åtminstone testa på spelet om man gillar mobas(dock är ju detta lite annorlunda)!

Skrivet av skoeldpadda:

bra spel, håll er jäkligt långt borta från ranked bara

Varför vill man det? Det är HL/TL/Competetive som är roligast med spelet

Visst är HL vidrigt ibland, men så är det med alla mobas. Har man 2-4 personer att spela med i TL så är det jäkligt trevligt.

Kör inte HL SJÄLV, kanske jag skulle sagt

Du menar nog ensam.

Medlem

Väldigt roligt spel, rekommenderar att man provar på om man gillar MOBA med matcher runt 20min som medel.

Spelet är mer lagbaserat än de flesta andra spel i genren, vilket gör att de som vill kunna spela en hjälte som kan ta ned hela motståndarlaget solo med rätt items kanske inte blir lika taggade. Själv tycker jag att det är löjlig speldesign, så detta passar mig bra - en riktigt bra blandning mellan individualitet med hjältar som känns unika och högre frekvens av hjälte mot hjälte än konkurrenter.

Medlem
Skrivet av skoeldpadda:
Skrivet av Fezk:

Kan tipsa alla om att åtminstone testa på spelet om man gillar mobas(dock är ju detta lite annorlunda)!

Skrivet av skoeldpadda:

bra spel, håll er jäkligt långt borta från ranked bara

Varför vill man det? Det är HL/TL/Competetive som är roligast med spelet

Visst är HL vidrigt ibland, men så är det med alla mobas. Har man 2-4 personer att spela med i TL så är det jäkligt trevligt.

Kör inte HL SJÄLV, kanske jag skulle sagt

Man kan bara köra HL solo numera.

Medlem
Skrivet av toern:

Väldigt roligt spel, rekommenderar att man provar på om man gillar MOBA med matcher runt 20min som medel.

Spelet är mer lagbaserat än de flesta andra spel i genren, vilket gör att de som vill kunna spela en hjälte som kan ta ned hela motståndarlaget solo med rätt items kanske inte blir lika taggade. Själv tycker jag att det är löjlig speldesign, så detta passar mig bra - en riktigt bra blandning mellan individualitet med hjältar som känns unika och högre frekvens av hjälte mot hjälte än konkurrenter.

Vart kan man det, menar du?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar