74-årig farfar spelar Asheron's Call med två karaktärer samtidigt

Robot
74-årig farfar spelar Asheron's Call med två karaktärer samtidigt
Ambassadör
Xbox
74-årig farfar spelar Asheron's Call med två karaktärer samtidigt

Underbart att se de gamle hålla på, multiboxa och allt. Hoppas att han hittar något annat spel för sig och sina polare att spela!


signatur

Jump in.

Medlem

Ser redan fram emot alla futuristiska prylar man kommer kunna leka med när man når pensionsåldern! Holodeck på hemmet kanske Kommer spela in i det sista!

Medlem

Jag borde lägga upp min egen 74 årige far när han krossar mig i Doom men min självkänsla förbjuder mig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

När vi är 74 så kommer vi kunna vara inne i spelen. Våra sinnen kan förflyttas till andra syntetiska kroppar

phi
Medlem

Skön gubbe med toapapper och allt vid skrivbordet.

Medlem
Skrivet av phi:

Skön gubbe med toapapper och allt vid skrivbordet.

Hahaha .... urk.

Medlem

Alltid trevligt med sånt här

Tummen upp för äldre som lirar lite spel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:
Skrivet av phi:

Skön gubbe med toapapper och allt vid skrivbordet.

Hahaha .... urk.

Kan garantera dig att personer som är mycket äldre än honom också onanerar, framför datorn.

ELF
Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

När vi är 74 så kommer vi kunna vara inne i spelen. Våra sinnen kan förflyttas till andra syntetiska kroppar

Hoppas på samma pensionärssystem som i Futurama.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Ser redan fram emot alla futuristiska prylar man kommer kunna leka med när man når pensionsåldern! Holodeck på hemmet kanske Kommer spela in i det sista!

Sluta nu, du kommer sitta och krama WoW när du är 70, precis som mig!

Medlem

Ja de är nog såhär här dom flesta av oss på forumet kommer se ut lite längre fram. Gubben rockar!

Medlem

Bara jag som aldrig hört talas om spelet?

Medlem

Haha är som farsan min typ (snart 65), spelat spel så länge jag kommer ihåg.

Avstängd

Ålderdomshem skulle verkligen behöva ett VR headset.

Medlem
Skrivet av Walter Bishop:

Bara jag som aldrig hört talas om spelet?

Näst efter Everquest var Asheron's Call det första MMORPG:t i full 3D. Riktigt coolt för sin tid, med en hel del features som jag älskade. T.ex. var det zonfritt utan laddningstider mellan olika områden, vilket för tiden var sjukt imponerande.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av phi:

Skön gubbe med toapapper och allt vid skrivbordet.

Han har väl en rinnande näsa? Upp från rännstenen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Inom 20-30 år kommer det (förhoppningsvis) vara obligatoriskt med ett lan på alla pensionärshem runt om i landet.

Minns ni videon "Världens äldsta Battlefield spelare", det var också intressant!

Medlem
Skrivet av Walter Bishop:

Bara jag som aldrig hört talas om spelet?

För ung?

Medlem
Skrivet av TheUnum:

Inom 20-30 år kommer det (förhoppningsvis) vara obligatoriskt med ett lan på alla pensionärshem runt om i landet.

du blir serverad ljummen smaklös mat, lider av undernäring, har återanvända blöjor för dom inte vägde tillräckligt mycket förra gången du sket ner dig ..stirrar ut genom ett fönster hela dagarna(som inte är putsat på flera år ..eller lyssnar på P1 i en mullrande radio.. Troligtvis har det hunnit bli betydligt värre innan dess på ålderdomshem , om du inte är rik.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Ålderdomshem skulle verkligen behöva ett VR headset.

antagligen för dålig syn för att kunna se dom små skärmarna... funkar dåligt med glasögon redan i dag.

Medlem

Tror tusan det är första gången jag ser det namnet. Hyffsat okänt spel?

Medlem
Skrivet av legendofkarl:
Skrivet av Walter Bishop:

Bara jag som aldrig hört talas om spelet?

För ung?

Jag var 10 år när det släpptes. Så ja. Jag var väl för ung.

1
Skriv svar