EA jagar folk på Twitter – "Tror du att du kommer testa Titanfall 2 snart?"

Robot
EA jagar folk på Twitter – "Tror du att du kommer testa Titanfall 2 snart?"
Medlem
EA jagar folk på Twitter – "Tror du att du kommer testa Titanfall 2 snart?"

Säkert plantade tweets men whatever. Grymt spel, hoppas det funkar


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Luktar botar.

Skribent

Ouch! De har blivit spelvärldens svar på kvart-över-tre-ragg.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ett spel så bra som T2 förtjänar inte EA.

Medlem

Skämskudde på det


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Free to play snart då.

Medlem

Tycker det är sorgligt hur illa EA hanterade den releasen, stackars Respawn Entertainment alltså.

Men så blir det väl när man säljer sig till EA.

De på EA som kom på idén att släppa det mellan två andra storspel borde ju få sparken alltså.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Ett spel så bra som T2 förtjänar inte EA.

Äsch så illa är det väl inte. EA försöker ju iallafall få packet att köpa spelet fortfarande.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Hört att det är ett parkour spel... springa på väggar?

Ambassadör
Xbox

Släppa det på hösten i konkurrens med Battlefield och CoD kan vara en kandidat till årets hjärnsläpp 2016.


signatur

Jump in.

MrX
Medlem
Skrivet av Goalie:

Hört att det är ett parkour spel... springa på väggar?

Man flyger fram ^_^

Medlem

Det ser rentav ut att ha lite Quake-känsla med så snabba förflyttningar. Kan nog vara kul! Kanske nåt man bör titta närmare på när man får lite mer tid över.

Avstängd

Hade dem istället PM:at randoms som skrev så där med länk om hur dem kunde fått spela en demo-version av Titanfall 2 så hade det blivit andra bullar.

Nu känns det fanimig bara desperat och löjligt. Kunde lika gärna ha bett anställda på Gamestop gått fram till folk som kollat på spel och frågat samma sak.

Medlem

riktigt skönt spel, kan inte annat än att rekommendera det om du gillar bra känsla och fart i ett fps. cod på steroider

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Ouch! De har blivit spelvärldens svar på kvart-över-tre-ragg.

Hahahahahaha, herre min gud.

Medlem

Fyfan för marknadsföring!!111!!!one!!

(Just nu ser jag 4 st annonser där webhallen försöker kränga HTC VIVE)

Medlem
Skrivet av NisseHult:

Det ser rentav ut att ha lite Quake-känsla med så snabba förflyttningar. Kan nog vara kul! Kanske nåt man bör titta närmare på när man får lite mer tid över.

det tycker jag du borde! jag har spelat ettan mycket å när man lär sig å springa på väggarna så är det helt underbart. väldigt snabbt spel som det var förr. även robotarna är någorlunda snabba

Medlem

For meg er "action" spill for kjedelig. Er mer som meningsløst tidsfordriv, uten mye dybde, eller eventyr (el. "adventure" på Engelsk).

Medlem

skulle jag ha fått det så hade jag svarat NEJ aldrig. inte min grej och gör spelet robot only så är det mer intressant. =D

1
Skriv svar