FZ:s intryck från Nata... Kinect-visningen

Medlem
FZ:s intryck från Nata... Kinect-visningen

låter som en besvikelse, inte för att jag förväntade mig något annat än en Wii-kopia

Medlem

Seriöst......Kinect?!?!?!?
Dom borde hållit fast vid Natal

Medlem

bara jag som sitter å väntar på att apple ska hänga med i svängarna å släppa en imove ? xD eller det gör dom nog om 3-5 år när tekniken e föråldrad


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

jag vet inte om det där Projeckt Knäckt.

Medlem

Fattar inte varför ni lägger ner på Consol-världen den bara försämrar spel och hårdvara....

Medlem

det var nog den sämsta recensionen jag läst. 'Å nej, trängdes han föra dig? stackars!'

Medlem

Kinect, under hur genomtänkt det namnet var..

Medlem
Skrivet av tizfax:

det var nog den sämsta recensionen jag läst. 'Å nej, trängdes han föra dig? stackars!'

...Det var väl ingen recension?

Det var skribentens intryck från showen som skulle beskrivas, inte någon recension på produkten.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av pewpew:

låter som en besvikelse, inte för att jag förväntade mig något annat än en Wii-kopia

Kopia? Fungerar ju inte i närheten likadant.

Medlem

som rubriken lyder ''intryck från Nata... Kinect-visningen'' det var Intryck från visningen, så alla såna här små skit saker som hur det såg ut o att dem fick vänta etc, äru saker som har med visningen att göra, och man får ett ganska starkt intryck om att kinect kmr vara väldigt dåligt/tråkigt o bortkastad tid för utvecklarna.

Sille. Håller helt me dig, För mkt tjat om konsoler nu för tiden, dem går bara sönder och så har dem dålig hårdvara etc


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av tizfax:

det var nog den sämsta recensionen jag läst. 'Å nej, trängdes han föra dig? stackars!'

Du låter som en framtida nobelpristagare.

Medlem
Skrivet av Joavels:
Skrivet av pewpew:

låter som en besvikelse, inte för att jag förväntade mig något annat än en Wii-kopia

Kopia? Fungerar ju inte i närheten likadant.

Det är väl snarare en Eye Toy-kopia så de som ska vara sura är väl Sony (som i sin tur kopierar Wiimoten rakt av). Kopieringsmaskinerna går varma i spelbranschen.

Medlem

Kinect var ju fa fulare än det redan värdelösa namnet Natal.

Inaktiv

Jag kommer fortsätta säga Natal ^^

Medlem

Kinect? Då var T.o.m. Natal ett bättre namn.
Tack, men nej tack.

Medlem

Verkar bli som att studentlägenheter och andra mindre rum som kanske många har till spelrum kommer att bli lite för små om man ska veva så mycket med armarna. Wiimoten blev nästan för mycket rörelser i början innan man vant sig.

Kommer då ALDRIG stå i vardagsrum/Spelrum och vifta med armarna och sikta med låtsaspistoler.

MFZ
Medlem

worst..review..ever!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Som väntat, en spelkontroll för casuals, men som vi övriga kan använda (styra dashboard, ansiktsigenkänning) vid lathet. Sen är namnet det fulaste jag någonsin hört, Natal FTW!

Medlem

Har ni skickat ner spyflugan? Skicka ner Ove Kaufeldt och Hunter S Thompsons spöke i stället.

Medlem
Skrivet av Manna:

Kommer då ALDRIG stå i vardagsrum/Spelrum och vifta med armarna och sikta med låtsaspistoler.

Kunde inte sagt det bättre själv. Men kul för dom som är intresserade i alla fall.

Kineckt? Chineckt? Kneckt?

Bra j*vla läsning dock, Tomas!

Medlem

Det kan inte finnas många som tycker att namnet Kinect har bra flyt?

Det är nästan så att vuvuzelorna under fotbolls-VM låter bättre.

Medlem

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.....Vafan har hänt med spelvärlden!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

worst..review..ever!

Gör om, gör rätt... det var ingen recension.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hoppas dom har nått bättre att presentera på presskonferensen ikväll. Nat... Kinect är ju bara så jävla ointressant det kan bli.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Verkar tråkigt, och namnet var ju bara förjävligt

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Sille. Håller helt me dig, För mkt tjat om konsoler nu för tiden, dem går bara sönder och så har dem dålig hårdvara etc

Som om datorer är reinkarnationer av odödliga andar i jämförelse :3

Elektronik idag blir aldrig skapat för att hålla och kommer förmodligen aldrig att bli det heller.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Värdelöst skådespeleri och mimik...sweet.

Medlem
Skrivet av Manna:

Verkar bli som att studentlägenheter och andra mindre rum som kanske många har till spelrum kommer att bli lite för små om man ska veva så mycket med armarna. Wiimoten blev nästan för mycket rörelser i början innan man vant sig.

Kommer då ALDRIG stå i vardagsrum/Spelrum och vifta med armarna och sikta med låtsaspistoler.

exakt min tanke, en wiimote eller sonys motsvarighet håller man ju i någonting. skulle nog påstå att inlevelsen försvinner snarare än ökar om man ksa lotsas att man håller i ett vaoen... guitar hero med luftgitarr vore väl något för alla gitarr wannabees out there... Det skulle ju till och med slå vanliga guitar hero i töntigheter...

Ja, Guitarhero är ett töntspel och alla som spelar det är töntar...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

12
Skriv svar