Spöa hippies och bli fastighetsmogul – Constructor HD släpps nästa månad

Robot
Spöa hippies och bli fastighetsmogul – Constructor HD släpps nästa månad
Medlem
Spöa hippies och bli fastighetsmogul – Constructor HD släpps nästa månad

Fan vad nice

Megadelux

Work work work.. all these packages.. worky work work... ;D

Medlem

ah dem memories..


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Kul för de som inte spelat dessa gamla spel, nu med restaureringar, själv älskar jag SVGA men det är nog mest en sentimental grej att man i smyg hellre spelar klassikerna som de är.

nE
Medlem

sjukt, tänkte på det här spelet för några dagar sedan och att jag borde spela det igen. då väntar jag på remaken istället då.

Medlem

Nostalgiattacken framkallar diverse dregel och osunt fnitter.

Hoppas man är duktigare vid 30 års ålder än vad man var när man var 11

Medlem

En sådan störande kvinna i klippet, utvecklaren får ju knappt en chans att presentera sitt spel mellan alla tråkande och hånfulla kommentarer.

Originalet var ganska trevligt, minns att det utvecklades till Amiga till en början.

Medlem
Skribent

Minns att det var elakt svårt, med tidsbegränsningar som gjorde att det spelade mindre roll att det gick bra och man tjänade pengar. Helt plötsligt blev man game over utan förvarning.

Men rätt kul var det.

Medlem

Vet inte hur många gånger jag har försökt förstå spelet samt klara av det en enda gång sen jag var runt 10år gammal.
Gav upp ett par år senare iaf.

Medlem

Ohh spöa hippies Ohhh gissa om jag blev kränkt !!!

Medlem

Nytt för mig. Frågan är om jag kommer att kunna ta mig tiden...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

klassiker när det begav sig, inget jättetidskrävande då man förmodligen bara lirar det max en kväll eller ett par totalt. bäst för dom det blir väldigt billigt, inte direkt värt mer än några euro skulle jag säga! max 5 säger vi, 10 för entusiaster.


signatur

//monster

1
Skriv svar