Många vill se CS 1.6-tolkningen av CS:GO på Steam
Ja CS satt man ju och tryckte med en hel del timmar. Jag och polarna började redan på en av de första betaversionerna.
När CS 1.6 släpptes så klagade vissa av veteranerna på att spelet hade blivit nerdummat och förstört av alla noobs som börjat befolka servrarna. År 2017 säger folk exakt samma sak i forumen om t.ex. Battlefield 1. Spelen har alltid varit bättre förr.
CS måste vara den mest framgångsrika modden som gjorts, jag säger det över t ex Dota eller Team Fortress.
Mm, det är därför CSGO har en all time peak på 850,485 spelare medans Dota 2 ligger på 1,291,328.
Övriga CS-titlar ligger långt under så inte värt att skriva deras antal.
CS måste vara den mest framgångsrika modden som gjorts, jag säger det över t ex Dota eller Team Fortress.
Mm, det är därför CSGO har en all time peak på 850,485 spelare medans Dota 2 ligger på 1,291,328.
Övriga CS-titlar ligger långt under så inte värt att skriva deras antal.
Vad har online peak med framgång att göra? Kolla försäljningssiffrorna istället. 26 miljoner sålda csgo exemplar.
Och dom äldre herrarna
Counter-Strike - 11,416,994
Counter-Strike: Condition Zero - 8,912,502
Counter-Strike: Source - 13,854,374
Det kallar jag för en framgångsrik mod. Sedan alla extra cash som skins, lådor och nycklar genererar.
Dota2 är la free to play? Vad genererar det i intäkter? (seriös fråga då jag inte är insatt i dota2)
Äh, inför hellre infrastrukturen som go har till 1.6.
Bussar och fjärrvärme?
Mer avancerade material när man bygger vägar...
Menar sjukhus! Helt klart viktigt på ett ställe där folk skjuter på varandra..
K9
:.:
CS måste vara den mest framgångsrika modden som gjorts, jag säger det över t ex Dota eller Team Fortress.
Mm, det är därför CSGO har en all time peak på 850,485 spelare medans Dota 2 ligger på 1,291,328.
Övriga CS-titlar ligger långt under så inte värt att skriva deras antal.
Vad har online peak med framgång att göra? Kolla försäljningssiffrorna istället. 26 miljoner sålda csgo exemplar.
Och dom äldre herrarna
Counter-Strike - 11,416,994
Counter-Strike: Condition Zero - 8,912,502
Counter-Strike: Source - 13,854,374
Det kallar jag för en framgångsrik mod. Sedan alla extra cash som skins, lådor och nycklar genererar.
Dota2 är la free to play? Vad genererar det i intäkter? (seriös fråga då jag inte är insatt i dota2)
Glöm inte LoL och alla andra Dota kopior, det skapade en helt ny genre. Ganska säker på att de drar in mer tillsammans än vad alla CS spel gör.
Och vad som gör en mod framgångsrik är subjektivt, antalet spelare eller pengar det drar in osv.
CS måste vara den mest framgångsrika modden som gjorts, jag säger det över t ex Dota eller Team Fortress.
Mm, det är därför CSGO har en all time peak på 850,485 spelare medans Dota 2 ligger på 1,291,328.
Övriga CS-titlar ligger långt under så inte värt att skriva deras antal.
Vad har online peak med framgång att göra? Kolla försäljningssiffrorna istället. 26 miljoner sålda csgo exemplar.
Och dom äldre herrarna
Counter-Strike - 11,416,994
Counter-Strike: Condition Zero - 8,912,502
Counter-Strike: Source - 13,854,374
Det kallar jag för en framgångsrik mod. Sedan alla extra cash som skins, lådor och nycklar genererar.
Dota2 är la free to play? Vad genererar det i intäkter? (seriös fråga då jag inte är insatt i dota2)
Glöm inte LoL och alla andra Dota kopior, det skapade en helt ny genre. Ganska säker på att de drar in mer tillsammans än vad alla CS spel gör.
Och vad som gör en mod framgångsrik är subjektivt, antalet spelare eller pengar det drar in osv.
Du kan ju inte dra in massa kopior som gjorts av helt andra företag och människor och jämföra.
Däremot tror jag ändå Dota 2 drar in helt absurda mängder pengar, särskilt då via TI compendiumsen och allt därtill.
CS måste vara den mest framgångsrika modden som gjorts, jag säger det över t ex Dota eller Team Fortress.
Mm, det är därför CSGO har en all time peak på 850,485 spelare medans Dota 2 ligger på 1,291,328.
Övriga CS-titlar ligger långt under så inte värt att skriva deras antal.
Vad har online peak med framgång att göra? Kolla försäljningssiffrorna istället. 26 miljoner sålda csgo exemplar.
Och dom äldre herrarna
Counter-Strike - 11,416,994
Counter-Strike: Condition Zero - 8,912,502
Counter-Strike: Source - 13,854,374
Det kallar jag för en framgångsrik mod. Sedan alla extra cash som skins, lådor och nycklar genererar.
Dota2 är la free to play? Vad genererar det i intäkter? (seriös fråga då jag inte är insatt i dota2)
Glöm inte LoL och alla andra Dota kopior, det skapade en helt ny genre. Ganska säker på att de drar in mer tillsammans än vad alla CS spel gör.
Och vad som gör en mod framgångsrik är subjektivt, antalet spelare eller pengar det drar in osv.
Du kan ju inte dra in massa kopior som gjorts av helt andra företag och människor och jämföra.
Däremot tror jag ändå Dota 2 drar in helt absurda mängder pengar, särskilt då via TI compendiumsen och allt därtill.
LoL kommer ursprungligen från Dota modden och Valve skapade dessutom inte första Dota modden heller. De som arbetade på modden gick ju varsitt håll, en till Riot och en till Valve. Är då Dota 2 den enda riktiga uppföljaren bara för att Valve har rättigheterna till namnet?
CS måste vara den mest framgångsrika modden som gjorts, jag säger det över t ex Dota eller Team Fortress.
Mm, det är därför CSGO har en all time peak på 850,485 spelare medans Dota 2 ligger på 1,291,328.
Övriga CS-titlar ligger långt under så inte värt att skriva deras antal.
Vad har online peak med framgång att göra? Kolla försäljningssiffrorna istället. 26 miljoner sålda csgo exemplar.
Och dom äldre herrarna
Counter-Strike - 11,416,994
Counter-Strike: Condition Zero - 8,912,502
Counter-Strike: Source - 13,854,374
Det kallar jag för en framgångsrik mod. Sedan alla extra cash som skins, lådor och nycklar genererar.
Dota2 är la free to play? Vad genererar det i intäkter? (seriös fråga då jag inte är insatt i dota2)
Glöm inte LoL och alla andra Dota kopior, det skapade en helt ny genre. Ganska säker på att de drar in mer tillsammans än vad alla CS spel gör.
Och vad som gör en mod framgångsrik är subjektivt, antalet spelare eller pengar det drar in osv.
Du kan ju inte dra in massa kopior som gjorts av helt andra företag och människor och jämföra.
Däremot tror jag ändå Dota 2 drar in helt absurda mängder pengar, särskilt då via TI compendiumsen och allt därtill.
LoL kommer ursprungligen från Dota modden och Valve skapade dessutom inte första Dota modden heller. De som arbetade på modden gick ju varsitt håll, en till Riot och en till Valve. Är då Dota 2 den enda riktiga uppföljaren bara för att Valve har rättigheterna till namnet?
När Dota 2 och Dota 1 utvecklas av samma man kontinuerligt vilken arbetade för att de skulle stämma överens med varandra till en stor grad (till en viss möjlighetsnivå) skulle jag säga att ja, Dota 2 är verkligen den enda riktiga uppföljaren på Dota 1 modden, och LoL är inte i närheten av det. Samma genre, sure. Om du bara tittar på spelens innehåll själv fattar du väl att det är en ganska stor skillnad? I vilket fall sitter ni och jämför nästan en hel genre med en spelserie, vilket jag fann orättvist.
CS måste vara den mest framgångsrika modden som gjorts, jag säger det över t ex Dota eller Team Fortress.
Mm, det är därför CSGO har en all time peak på 850,485 spelare medans Dota 2 ligger på 1,291,328.
Övriga CS-titlar ligger långt under så inte värt att skriva deras antal.
Vad har online peak med framgång att göra? Kolla försäljningssiffrorna istället. 26 miljoner sålda csgo exemplar.
Och dom äldre herrarna
Counter-Strike - 11,416,994
Counter-Strike: Condition Zero - 8,912,502
Counter-Strike: Source - 13,854,374
Det kallar jag för en framgångsrik mod. Sedan alla extra cash som skins, lådor och nycklar genererar.
Dota2 är la free to play? Vad genererar det i intäkter? (seriös fråga då jag inte är insatt i dota2)
Glöm inte LoL och alla andra Dota kopior, det skapade en helt ny genre. Ganska säker på att de drar in mer tillsammans än vad alla CS spel gör.
Och vad som gör en mod framgångsrik är subjektivt, antalet spelare eller pengar det drar in osv.
Du kan ju inte dra in massa kopior som gjorts av helt andra företag och människor och jämföra.
Däremot tror jag ändå Dota 2 drar in helt absurda mängder pengar, särskilt då via TI compendiumsen och allt därtill.
LoL kommer ursprungligen från Dota modden och Valve skapade dessutom inte första Dota modden heller. De som arbetade på modden gick ju varsitt håll, en till Riot och en till Valve. Är då Dota 2 den enda riktiga uppföljaren bara för att Valve har rättigheterna till namnet?
När Dota 2 och Dota 1 utvecklas av samma man kontinuerligt vilken arbetade för att de skulle stämma överens med varandra till en stor grad (till en viss möjlighetsnivå) skulle jag säga att ja, Dota 2 är verkligen den enda riktiga uppföljaren på Dota 1 modden, och LoL är inte i närheten av det. Samma genre, sure. Om du bara tittar på spelens innehåll själv fattar du väl att det är en ganska stor skillnad? I vilket fall sitter ni och jämför nästan en hel genre med en spelserie, vilket jag fann orättvist.
Dota modden var starten på en hel spelgenre som heter just dota. Dota är alltså LoL och alla andra spel inom kategorin Man mäter inte framgång genom att bara se över intäkterna ett spel genererar.
CS måste vara den mest framgångsrika modden som gjorts, jag säger det över t ex Dota eller Team Fortress.
Mm, det är därför CSGO har en all time peak på 850,485 spelare medans Dota 2 ligger på 1,291,328.
Övriga CS-titlar ligger långt under så inte värt att skriva deras antal.
Vad har online peak med framgång att göra? Kolla försäljningssiffrorna istället. 26 miljoner sålda csgo exemplar.
Och dom äldre herrarna
Counter-Strike - 11,416,994
Counter-Strike: Condition Zero - 8,912,502
Counter-Strike: Source - 13,854,374
Det kallar jag för en framgångsrik mod. Sedan alla extra cash som skins, lådor och nycklar genererar.
Dota2 är la free to play? Vad genererar det i intäkter? (seriös fråga då jag inte är insatt i dota2)
Glöm inte LoL och alla andra Dota kopior, det skapade en helt ny genre. Ganska säker på att de drar in mer tillsammans än vad alla CS spel gör.
Och vad som gör en mod framgångsrik är subjektivt, antalet spelare eller pengar det drar in osv.
Du kan ju inte dra in massa kopior som gjorts av helt andra företag och människor och jämföra.
Däremot tror jag ändå Dota 2 drar in helt absurda mängder pengar, särskilt då via TI compendiumsen och allt därtill.
LoL kommer ursprungligen från Dota modden och Valve skapade dessutom inte första Dota modden heller. De som arbetade på modden gick ju varsitt håll, en till Riot och en till Valve. Är då Dota 2 den enda riktiga uppföljaren bara för att Valve har rättigheterna till namnet?
När Dota 2 och Dota 1 utvecklas av samma man kontinuerligt vilken arbetade för att de skulle stämma överens med varandra till en stor grad (till en viss möjlighetsnivå) skulle jag säga att ja, Dota 2 är verkligen den enda riktiga uppföljaren på Dota 1 modden, och LoL är inte i närheten av det. Samma genre, sure. Om du bara tittar på spelens innehåll själv fattar du väl att det är en ganska stor skillnad? I vilket fall sitter ni och jämför nästan en hel genre med en spelserie, vilket jag fann orättvist.
Dota modden var starten på en hel spelgenre som heter just dota. Dota är alltså LoL och alla andra spel inom kategorin Man mäter inte framgång genom att bara se över intäkterna ett spel genererar.
Nej... MOBA heter genren, dota står för "Defense of the Ancients", det är en karta/mod till WC3(WAR CRAFT TRE). Fattar inte hur någon kan ha så fel och samtidigt förklara hur saker å ting ska gå till...
CS måste vara den mest framgångsrika modden som gjorts, jag säger det över t ex Dota eller Team Fortress.
Mm, det är därför CSGO har en all time peak på 850,485 spelare medans Dota 2 ligger på 1,291,328.
Övriga CS-titlar ligger långt under så inte värt att skriva deras antal.
Vad har online peak med framgång att göra? Kolla försäljningssiffrorna istället. 26 miljoner sålda csgo exemplar.
Och dom äldre herrarna
Counter-Strike - 11,416,994
Counter-Strike: Condition Zero - 8,912,502
Counter-Strike: Source - 13,854,374
Det kallar jag för en framgångsrik mod. Sedan alla extra cash som skins, lådor och nycklar genererar.
Dota2 är la free to play? Vad genererar det i intäkter? (seriös fråga då jag inte är insatt i dota2)
Glöm inte LoL och alla andra Dota kopior, det skapade en helt ny genre. Ganska säker på att de drar in mer tillsammans än vad alla CS spel gör.
Och vad som gör en mod framgångsrik är subjektivt, antalet spelare eller pengar det drar in osv.
Du kan ju inte dra in massa kopior som gjorts av helt andra företag och människor och jämföra.
Däremot tror jag ändå Dota 2 drar in helt absurda mängder pengar, särskilt då via TI compendiumsen och allt därtill.
LoL kommer ursprungligen från Dota modden och Valve skapade dessutom inte första Dota modden heller. De som arbetade på modden gick ju varsitt håll, en till Riot och en till Valve. Är då Dota 2 den enda riktiga uppföljaren bara för att Valve har rättigheterna till namnet?
När Dota 2 och Dota 1 utvecklas av samma man kontinuerligt vilken arbetade för att de skulle stämma överens med varandra till en stor grad (till en viss möjlighetsnivå) skulle jag säga att ja, Dota 2 är verkligen den enda riktiga uppföljaren på Dota 1 modden, och LoL är inte i närheten av det. Samma genre, sure. Om du bara tittar på spelens innehåll själv fattar du väl att det är en ganska stor skillnad? I vilket fall sitter ni och jämför nästan en hel genre med en spelserie, vilket jag fann orättvist.
Dota modden var starten på en hel spelgenre som heter just dota. Dota är alltså LoL och alla andra spel inom kategorin Man mäter inte framgång genom att bara se över intäkterna ett spel genererar.
Nej... MOBA heter genren, dota står för "Defense of the Ancients", det är en karta/mod till WC3(WAR CRAFT TRE). Fattar inte hur någon kan ha så fel och samtidigt förklara hur saker å ting ska gå till...
Ja jag råkade skriva fel namn på namnet sådär på kvällskvisten. Och att det är en mod till WC3 vet jag att det är, nämnde det bara inte. Moba genren var inte betydande innan Dota. Så atte...
Guinsoo som utvecklade mest Dota Allstars är hos Riot, Icefrog som tog över efter och gjorde mest balanseringar är hos Valve. Eul som skapade modden gav dock Valve rättigheterna till namnet.