Mass Effect: Andromeda bjuder på bra ligg – gött!

Robot
Mass Effect: Andromeda bjuder på bra ligg – gött!
Ambassadör
Xbox
Mass Effect: Andromeda bjuder på bra ligg – gött!

Mer naket!


signatur

Jump in.

Medlem

Aldrig hört talas om kvartövertre-ragg... däremot kvart-i-tre!


signatur

Information wants to be free!

Inaktiv

Det heter väl kvart i tre ragg? Om krogen stänger 3 liksom.
Kvart över tre ragg är typ nattbussragg.

Medlem

Nattbussragg eller kebabkö-ragg. Kanske är det nya nu!


signatur

Information wants to be free!

Inaktiv

Press F to pay for her cab.

Skribent
Skrivet av Zechnubis:

Aldrig hört talas om kvartövertre-ragg... däremot kvart-i-tre!

Skrivet av anon_306295:

Det heter väl kvart i tre ragg? Om krogen stänger 3 liksom.
Kvart över tre ragg är typ nattbussragg.

Jag är snubben som för två år sedan fundera på varför (i helvete) man sa älgskog om sex. Ni får ha lite överseende.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Varför finns det ingen man med i visningsbilden? Jag är förolämpad.

Medlem

Många är det som väntar otåligt på action-rollspelet Ass Effect: Dromedaren från Bioware. I slutet av mars är det dags att bli besviken igen, men några frågor återstår fortfarande innan det är dags att klicka på "boka"-knappen. Till exempel:

Varför förbokar folk fortfarande spel?
Va fan är det det för fel på dem som gör det?
Är det kanske dags att fler får ett ligg?

Det är spelets producent, Michael Gamble, som fick frågan om vilka det går att ligga med. Han meddelar att det är väldigt många och att älskogen är väldigt bra. Nu är inte det här en garant för att själva personen ser bra ut, men ska kuken få sitt är det aldrig för sent för ett kvart-över-tre-ragg, dvs om klockan inte är typ half fyra, lite väl sent då och mr snuffaluffagus måste också få sova.

Ass Effect: Goes number two släpper sig den 23 mars och handlar om att utforska uranus och att hitta ett nytt hem. Vi gissar att du är väldigt intresserad av den här titeln, ligg eller ej.

Skribent
Skrivet av nils45:

Varför finns det ingen man med i visningsbilden? Jag är förolämpad.

Jag tycker det är för jävligt jag med.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Det heter väl kvart i tre ragg? Om krogen stänger 3 liksom.
Kvart över tre ragg är typ nattbussragg.

I detta fall gissar jag att det är nattspårvagnsragg dock...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Pecman:

Det heter väl kvart i tre ragg? Om krogen stänger 3 liksom.
Kvart över tre ragg är typ nattbussragg.

I detta fall gissar jag att det är nattspårvagnsragg dock...

Nänä, jag kör "den rädda hunden" på krogen. Ser oskyldig och lite rädd ut. Sen går jag hem och kollar på Netflix med mig själv.


signatur

I am the black wizards.

jkw
Medlem

Bilden är väl från Mass Effect 3? Eller är Yvonne med i Andromeda också?

Medlem
Skrivet av jkw:

Bilden är väl från Mass Effect 3? Eller är Yvonne med i Andromeda också?

Det är från ME3 då det ej finns några videos/screenshots av Andromeda som är på scener av denna typ.
Sen tvekar jag på att Miranda är med i Andromeda ^^

Medlem

Haha


signatur

"High life on low budget"

Medlem

"Utforska galaxen o hitta ännu bättre ligg!" Hahaha dagens spel, utforskar nog hellre bara galaxen, men det är vad jag tycker.

Medlem

Stod i valet och kvalet om jag skulle köpa detta eller ej, men efter denna nyhet är jag säker på att jag åker ut i rymden i mars!

Medlem

Hoppas det finns någon som jack igen!

Ska börja ragga direkt

Medlem
Skrivet av nils45:

Varför finns det ingen man med i visningsbilden? Jag är förolämpad.

Det är väl ingen som spelar som man i Mass Effect?

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Många är det som väntar otåligt på action-rollspelet Ass Effect: Dromedaren från Bioware. I slutet av mars är det dags att bli besviken igen, men några frågor återstår fortfarande innan det är dags att klicka på "boka"-knappen. Till exempel:

Varför förbokar folk fortfarande spel?
Va fan är det det för fel på dem som gör det?
Är det kanske dags att fler får ett ligg?

Det är spelets producent, Michael Gamble, som fick frågan om vilka det går att ligga med. Han meddelar att det är väldigt många och att älskogen är väldigt bra. Nu är inte det här en garant för att själva personen ser bra ut, men ska kuken få sitt är det aldrig för sent för ett kvart-över-tre-ragg, dvs om klockan inte är typ half fyra, lite väl sent då och mr snuffaluffagus måste också få sova.

Ass Effect: Goes number two släpper sig den 23 mars och handlar om att utforska uranus och att hitta ett nytt hem. Vi gissar att du är väldigt intresserad av den här titeln, ligg eller ej.

Haha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ska knulla som en vilde - det enda mass effect lyckats bra met

Medlem

Haters gon hate.
Mass effect is the shiet. Håller på att lira 2:an för hundrafemtielfte gången. 3:an var väl lite av en besvikelse men överlag efter patcherna och så är det fortfarande ett väldigt bra spel.

Gå och spela nått ovärdigare ni förtjänar inte detta.

Medlem

Fullt påklätt PG-sex gör dessvärre inte serien mer intressant.

Medlem

Nu jävlar utomjordingar! Nu kör vi!

...såvida det inte blir som med Garrus igen. Han är för mycket av en "bro". Vem vet, kanske inte bli något annat - jag nöjer mig med att ge en höger till en reporter också.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Varför förbokar folk fortfarande spel?
Va fan är det det för fel på dem som gör det?
Är det kanske dags att fler får ett ligg?

För att jag gillar att stödja speltillverkaren, har aldrig varit missnöjd med ett av deras spel, etc.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Mer naket!

EA har väl aldrig naket?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Star Lord:
Skrivet av Mortaigne:

Mer naket!

EA har väl aldrig naket?

Nä, det är farligt med nakenhet. Skjuta ihjäl folk, blod och övervåld går jättebra men naken hud det är syndigt! Jesus ser dig!

Så, mer naket!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Star Lord:
Skrivet av Mortaigne:

Mer naket!

EA har väl aldrig naket?

Nä, det är farligt med nakenhet. Skjuta ihjäl folk, blod och övervåld går jättebra men naken hud det är syndigt! Jesus ser dig!

Så, mer naket!

Förstår inte varför vi behöver mer naket? Vad tillför det?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Star Lord:
Skrivet av Mortaigne:

Mer naket!

EA har väl aldrig naket?

Nä, det är farligt med nakenhet. Skjuta ihjäl folk, blod och övervåld går jättebra men naken hud det är syndigt! Jesus ser dig!

Så, mer naket!

Förstår inte varför vi behöver mer naket? Vad tillför det?

Det resonemanget kan ju appliceras på alla delar om vi nu ska vara sådana. Vad tillför våld? Vad tillför aliens? Vad tillför rymdskepp? Vad tillför...

Men det handlar väl snarare om en kommentar kring att "sex är hemskt, headshots är fint".


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Star Lord:
Skrivet av Mortaigne:

Mer naket!

EA har väl aldrig naket?

Nä, det är farligt med nakenhet. Skjuta ihjäl folk, blod och övervåld går jättebra men naken hud det är syndigt! Jesus ser dig!

Så, mer naket!

Förstår inte varför vi behöver mer naket? Vad tillför det?

Det resonemanget kan ju appliceras på alla delar om vi nu ska vara sådana. Vad tillför våld? Vad tillför aliens? Vad tillför rymdskepp? Vad tillför...

Men det handlar väl snarare om en kommentar kring att "sex är hemskt, headshots är fint".

Nja, jag håller inte riktigt med dig där. Okej, jag har ingenting emot sex-scener eller naket, det är inte så att jag tycker det är hemskt eller fel på något vis, men det beror helt på hur det handskas och presenteras. Sex för sakens skull, nakenhet för nakenhetens skull, är fullständigt onödigt. Jag förstår inte hur nakenheten i sig tillför till sexet överhuvudtaget. Jag förmodar att självaste sex-akten i spelet är menat att få dig att känna dig närmare den karaktär du vill stå närmare i spelet, och att då konsekvenserna som kan ske i spelet har större betydelse(om den karaktären då plötsligt dör t.ex).

Men jag ser verkligen inte hur det vore mer speciellt om vi får se penisar och vaginor hit och dit. Det tillför ingenting?

Våld i spel anser jag tillföra mer, såvida vi inte talar om over-the-top våld där köttflamsor flyger och har sig. Även det anser jag onödigt, det tillför ingenting. Det är precis lika onödigt och uppfyller inget syfte. Rymdskepp; tycker du tar det lite över gränsen där.

Handlar det bara om att du vill gå igång och bli kåt på något, eller finns det något syfte i att ha nakenhet i ett spel? (Inte sex-scener alltså, det kan jag gå med på, men just nakenheten.)

12
Skriv svar