Jason säger nej till sodomi och andra dumheter i trailer för Friday the 13th

Robot
Jason säger nej till sodomi och andra dumheter i trailer för Friday the 13th
Medlem
Jason säger nej till sodomi och andra dumheter i trailer för Friday the 13th

$60.00 bra eller anus? Är det ens fler banor en den som streamats senaste veckorna?

Medlem

Multiplayer pvp?

Medlem
Skrivet av Elixx:

$60.00 bra eller anus? Är det ens fler banor en den som streamats senaste veckorna?

Det kommer att vara tre banor bekräftade:
Higgins Haven från den tredje filmen, som visas i klippet.
Camp Crystal Lake, antagligen från första filmen.
Packanack Lodge, från andra filmen - tillagd som en bonus för spelets försening.

Det är ett multiplayer, men det kommer att tilläggas single player i sommar och det är därför spelet har försenats.

Och betan har redan varit i julas.

Skribent

Satrapojk har koll på det här spelet och har lirat betan. Passa på att fråga nu gott folk


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Elixx:

$60.00 bra eller anus? Är det ens fler banor en den som streamats senaste veckorna?

Om det är som Satrapojk skriver så är inte $60 värt det. Synd, för jag vill spela det.

Medlem

Fick chansen att spela betan, och att spela som Jason kändes jävligt mäktigt. F13-serien var en stor del av min barndom när jag växte upp och att äntligen få spela Jason i ett TV-spel gav mig ett lyckorus. Dom har tänkt på allt, t.ex. hur Jason verkar kunna teleportera i filmerna då han plötsligt dyker upp framför sina offer - det är en av Jasons "powers" i spelet. Ser verkligen fram emot att lira det igen när det släpps.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Jag har sett alla filmerna flera gånger, och har alla på dvd.
Men aldrig att jag tänkt på att Jason kan "teleportera" sig!
Det är väl bara helt enkelt så att han kan gå genvägar och ta sig fram smidigt i mörkret utan att synas! Det är ju ingen "power"?
Däremot kan jag ju tycka att förmågan att "överleva" att bli dödad varje gång är en "power".
Men det står ju i manus...


signatur

autograph

Medlem

Sodomi utövas väl inte i någon Fredagen den 13:e-film?! Vilken då i så fall? Det har jag missat.
Och vad är "andra dumheter"?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag har sett alla filmerna flera gånger, och har alla på dvd.
Men aldrig att jag tänkt på att Jason kan "teleportera" sig!
Det är väl bara helt enkelt så att han kan gå genvägar och ta sig fram smidigt i mörkret utan att synas! Det är ju ingen "power"?
Däremot kan jag ju tycka att förmågan att "överleva" att bli dödad varje gång är en "power".
Men det står ju i manus...

Varje gång han använder sig av en av sina fyra specialare, tar det en stund tills han kan använda den igen. Sen beror det på vilken typ av Jason du spelar som - vissa kan få tillbaks sina specialförmågor bättre än andra.

Medlem

Biobutiker..? Really?

Medlem
Skrivet av satrapojk:
Skrivet av autograph:

Jag har sett alla filmerna flera gånger, och har alla på dvd.
Men aldrig att jag tänkt på att Jason kan "teleportera" sig!
Det är väl bara helt enkelt så att han kan gå genvägar och ta sig fram smidigt i mörkret utan att synas! Det är ju ingen "power"?
Däremot kan jag ju tycka att förmågan att "överleva" att bli dödad varje gång är en "power".
Men det står ju i manus...

Varje gång han använder sig av en av sina fyra specialare, tar det en stund tills han kan använda den igen. Sen beror det på vilken typ av Jason du spelar som - vissa kan få tillbaks sina specialförmågor bättre än andra.

I spelet, ja.
Men jag pratar ju om Jason i filmerna!


signatur

autograph

Medlem

Rätt band att ha med i spelet, men helt fel låt.. Kunde tänka mig lite mer anno 80-85 låtar

Medlem

Är det likt DBD?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

1
Skriv svar