Ny 360-modell och Natal blir Kinect

Medlem

frågan är om man vågar köpa en ny modell med tanke på allt strul 360n hade vi lansering... får hoppas dom lärt sig av sina misstag ^^


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Inget köp från min sida nån utav dom. Jag har aldrig själv ägt en konsoll och har länge funderat på att köpa en men det sket sig nu när microsoft vägrar ta tummen ut ur röven och fixa något som är bättre en ps3. Jag hade förväntat mig att microsoft skulle utveckla en ny xbox konsol med uppdaterad hårdvara och funktioner tillsammans med natal, men NÄNÄ. Fuck off microsoft säger jag bara


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem
Skrivet av Nimr0d:

frågan är om man vågar köpa en ny modell med tanke på allt strul 360n hade vi lansering... får hoppas dom lärt sig av sina misstag ^^

Tänkte detsamma. Om problemen är lösta kan jag tänka mig lägga pengarna på en, finns ett bra antal spel jag vill köra igenom.

Medlem
Skrivet av Air:

Jahapp, vad för problem får boxarna den här gången tro?
Black chase of death ?

Det är inte bara Xbox 360 som får rrod och dylikt numera,
ps3 har ju numera sin YLOD, så dom får också sin beskärda del av maskiner som pajar.

Tror nog inte att vare sig ps3 eller kryssboxen mår så väldigt bra av att bli slimmade.

Medlem
Skrivet av Nimr0d:

frågan är om man vågar köpa en ny modell med tanke på allt strul 360n hade vi lansering... får hoppas dom lärt sig av sina misstag ^^

Den nuvarande 360 finns ju i flera olika versioner, den här som då kommer nu är bara ännu en version så vad skulle vara problemet?

Microsoft har sagt för länge sen att Natal funkar på alla versioner av 360, så dumma i huvudet är dom inte så de skulle släppa ett tillbehör som tvingar folk att köpa en ny konsoll.

Varför skulle Microsoft byta ut hårdvaran? det vore ju lika korkat som föregående stycke, det skulle innebära att det då kommer spel som inte funkar på den gamla versionen för den är för klen. Hur tänker ni egentligen? den lilla PS3:an är ju inte heller kraftigare än den gamla.

Medlem

Inbyggt Wi-fi lol det borde ha varit med från start!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Inbyggt Wi-fi lol det borde ha varit med från start!

Svårt, då denna stödjer n-standarden som inte var aktuell när 360-lanserades, vilket märks på PS3 som har en klart segare/sämre trådlös.
Dock förstår jag personligen inte hur någon "gamer" vågar satsa på trådlöst när man spelar, tills småspel fungerar det nog men aldrig när man spelar "seriöst".

12
Skriv svar