EA skippar E3-mässan i år igen

Medlem
EA skippar E3-mässan i år igen

Var fick ni dragon age 4 ifrån?

Medlem

förhoppningsvis så blir SW: BF 2 bättre än det tidigare från dice som tyvärr var en besvikelse :/


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem
Skrivet av knerk:

förhoppningsvis så blir SW: BF 2 bättre än det tidigare från dice som tyvärr var en besvikelse :/

Dom borde göra Battlefront till en riktig SP-upplevelse i stället och hålla MP-biten i Battlefield där den gör sig bättre.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av knerk:

förhoppningsvis så blir SW: BF 2 bättre än det tidigare från dice som tyvärr var en besvikelse :/

Dom borde göra Battlefront till en riktig SP-upplevelse i stället och hålla MP-biten i Battlefield där den gör sig bättre.

Battlefront 2 kommer ha en SP kampanj. Det ser jag fram emot iaf. Gillade Battlefront 1 också, men köpte inga DLC. Palla betala dubbelt för spelet.

Medlem

De får för tusan ta och annonsera lite mer Star Wars-spel. EA har haft sin exklusiva rätt till stora Star Wars-spel sen 2013 och nu vid 2017 har de än bara släppt 1 titel, 1 annan officiellt på väg. Andra studios har bara oannonserade projekt.
Under hela 2016 handlade det uteslutande om dlc o expansioner.
Tänka sig att Mass Effect kommer o fyller ett tomrum som jag inte trodde skulle finnas vid det här tiden.

Medlem
Skrivet av Wilfer88:

De får för tusan ta och annonsera lite mer Star Wars-spel. EA har haft sin exklusiva rätt till stora Star Wars-spel sen 2013 och nu vid 2017 har de än bara släppt 1 titel, 1 annan officiellt på väg. Andra studios har bara oannonserade projekt.
Under hela 2016 handlade det uteslutande om dlc o expansioner.
Tänka sig att Mass Effect kommer o fyller ett tomrum som jag inte trodde skulle finnas vid det här tiden.

Om de ska göra ett riktigt AAA-spel så tar det typ 4 - 5 år innan det är klar, så vem vet?

Ambassadör
Xbox

Jag tycker att Star Wars Battlefront fått lite oförtjänt mycket skit för att vara ärlig. Det är snyggt, har hög Star Wars-känsla och är kul.

Tyvärr så var det alldeles, alldeles för dyrt för vad man fick och avsaknaden av singleplayerkampanj var ett riktigt stolpskott.

Ser fram emot uppföljaren iaf!


signatur

Jump in.

Medlem

Blir väldigt förvånad om vi får se något om DA4 i år. Men, det är väl teoretiskt möjligt eftersom det kommer ett nytt ME och de spelserierna brukar gå hand i hand när det gäller grafikmotor.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Tyvärr så var det alldeles, alldeles för dyrt för vad man fick och avsaknaden av singleplayerkampanj var ett riktigt stolpskott.

...Som Overwatch? Som är hyllat världen över.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Nightswipe:
Skrivet av Mortaigne:

Tyvärr så var det alldeles, alldeles för dyrt för vad man fick och avsaknaden av singleplayerkampanj var ett riktigt stolpskott.

...Som Overwatch? Som är hyllat världen över.

Jag spelar Overwatch också, det spelet behöver ingen kampanj. Star Wars har dock alla möjligheter till en fantastisk kampanj, och det var väl kanske något som alla önskade då de tidigare Battlefront hade det.¨

Saker behöver inte alltid ställas mot varandra serru.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:
Skrivet av Mortaigne:

Tyvärr så var det alldeles, alldeles för dyrt för vad man fick och avsaknaden av singleplayerkampanj var ett riktigt stolpskott.

...Som Overwatch? Som är hyllat världen över.

Overwatch har ett djup i sig som inte SW kommer i närheten av.

1
Skriv svar