Kim Swift inblandad i Amy Hennigs Star Wars-spel

Robot
Kim Swift inblandad i Amy Hennigs Star Wars-spel
Medlem
Kim Swift inblandad i Amy Hennigs Star Wars-spel

Hoppas fortfarande på ett Kotor 3

Medlem

Tror vi kommer se en hel del Star Wars-spel framöver. Hade varit väldigt konstigt att inte investera i spel med tanke på Star Wars-vågen som tagit över världen. Ska bli kul att se vad som gömmer sig under årets presentationer

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Tror vi kommer se en hel del Star Wars-spel framöver. Hade varit väldigt konstigt att inte investera i spel med tanke på Star Wars-vågen som tagit över världen. Ska bli kul att se vad som gömmer sig under årets presentationer

Man ser en del nya och förnyade spel på mobila enheter. Inte vad man förvanta sig kanske, men SW + cash-shop är nog en säker (säkrare?) investering för Disney.
Jag hoppas på PC & konsoler förstås (utan cash-shop).

Medlem

Quantum Cunundrum = Quantum Conundrum

Medlem

Hoppas på ett nytt storybaserat Star Wars-spel med all modern teknik som finns, vore mysigt. (Kotor 3 vore ju inte heller helt fel även om storyn etc. fortsätter i Swtor så är det ju MMO och ljusår ifrån att vara lika bra som Kotor-spelen).

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Hoppas fortfarande på ett Kotor 3

Är väl tveksamt iom att SW:ToR redan finns och vidareutvecklas.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

tror det skulle vara "canon" i länken till denna nyhet

"Är Portaler numera Star Wars-can(n)on?"


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av MrPeters:

Hoppas fortfarande på ett Kotor 3

Är väl tveksamt iom att SW:ToR redan finns och vidareutvecklas.

Mjo, den anledningen som har flugit runt senaste tiden men personligen är jag inget enormt fan av swtor, hade föredragit ett modvänligt kotor.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av MrPeters:

Hoppas fortfarande på ett Kotor 3

Är väl tveksamt iom att SW:ToR redan finns och vidareutvecklas.

Mjo, den anledningen som har flugit runt senaste tiden men personligen är jag inget enormt fan av swtor, hade föredragit ett modvänligt kotor.

Inte bara senaste tiden, utan sen spelet släpptes för bra länge sedan nu. Jag kör själv inte SW:ToR som ett MMO då det är ett som bäst mediokert sådant, men det är ett hyfsat bra SP äventyr.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Electrix:

Quantum Cunundrum = Quantum Conundrum

QuantUSETHEFORCE


signatur

K9
:.:

Medlem

Så steam har kunnat utveckla spel?

Så det är hon som gjorde portal bland annat, tur att det fanns andra som kunde avsluta serien (även om jag personligen inte hängde med avslutet och varför karaktären hatade ain som styrde allt) så det inte blev som HL serien, vilket misslyckande.

1
Skriv svar