Efterlängtade modden Long War 2 släppt till Xcom 2

Robot
Efterlängtade modden Long War 2 släppt till Xcom 2

Det var inte igår vi kunde skriva "total conversion"!

#nyhetstips, #xcom-2


Medlem
Efterlängtade modden Long War 2 släppt till Xcom 2

Kollade in när TotalBisquit streamade det igår och ska försöka hinna med att börja spela under helgen. Ser riktigt kul ut

Spelar man med andra moddar ska man vara medveten om att det har rapporterats crasher och andra problem. Speciellt såna som påverkar stats, armor och liknande system då dom har gjort stora förändringar på det.

Medlem

Whoop whoop! Kanske läge att återvända en runda till då - det kändes nytt men sämre än 1:an vid lansering tycker jag...

//4bsylon

Skägg.
10 Chambers

För er som inte har det, Humble Bundle kör det i sin månadstjänst just nu. Rent krasst kan du få spelet för en dryg hundring.


signatur

Inte många moddar kvar.

*Laughs in Arma*

"Visst, moddar finns fortfarande kvar idag men det känns som de hade sin storhetstid kring millenieskiftet." Jag vet inte om mitt minne sviker mig men vilka andra stora moddar än CS fanns på den tiden?! Jag tror att med Steam Workshop och Nexus så är moddar större än någonsin. Jag menar kolla in Skyrim på Nexus tex. Flera stora total conversion mods bara till det spelet samt oändligt antal vanliga mods, och det är bara toppen på isberget.

Medlem
Skrivet av markuslarsson81:

"Visst, moddar finns fortfarande kvar idag men det känns som de hade sin storhetstid kring millenieskiftet." Jag vet inte om mitt minne sviker mig men vilka andra stora moddar än CS fanns på den tiden?! Jag tror att med Steam Workshop och Nexus så är moddar större än någonsin. Jag menar kolla in Skyrim på Nexus tex. Flera stora total conversion mods bara till det spelet samt oändligt antal vanliga mods, och det är bara toppen på isberget.

Vem är fyllot du citerar? Har han tagit förnuftet tillfånga och tagit bort det rent absurda påståendet? Har Steam Workshop/Nexus någonsin varit fullare med vettiga mods som nu?

Skrivet av kaealy:
Skrivet av markuslarsson81:

"Visst, moddar finns fortfarande kvar idag men det känns som de hade sin storhetstid kring millenieskiftet." Jag vet inte om mitt minne sviker mig men vilka andra stora moddar än CS fanns på den tiden?! Jag tror att med Steam Workshop och Nexus så är moddar större än någonsin. Jag menar kolla in Skyrim på Nexus tex. Flera stora total conversion mods bara till det spelet samt oändligt antal vanliga mods, och det är bara toppen på isberget.

Vem är fyllot du citerar? Har han tagit förnuftet tillfånga och tagit bort det rent absurda påståendet? Har Steam Workshop/Nexus någonsin varit fullare med vettiga mods som nu?

Första meningen i artikeln

Medlem

Fyllot är Fz-Carl och han bör kompanipryglas omedelbart för sin ignorans.

1
Skriv svar