Se 30 minuter mordisk gameplay från Sniper Elite 4

Robot
Inaktiv
Se 30 minuter mordisk gameplay från Sniper Elite 4

Är det bara jag som upplever att klippet är kraftigt komprimerat? Annars ser gameplay ganska bra ut.

Inaktiv

Jag begriper mig fan inte på SE-serien. SE 2.0 kunde jag haja men Del 3 och Del 4 känns bara som upprepningar med väldigt få justeringar av gameplay och en anspråkslös visuell uppdatering. Sedan har vi den helt poänglösa Zombie Army-spin offen som Rebellion körde tre hela spel av trots att det inte borde blivit mer än ett mini-spel om typ 3 banor.
Hade serien haft en av de stora utgivarna i ryggen så hade det blivit sågat.

Medlem

Kan man inte för en gångs skulle få skjuta lite kommunister.

Medlem

Varför gör man ett spel som handlar om att vara sniper, dvs skjuta med ett gevär mha kikarsike, men man missar till 100% att simulera en enda del av upplevelsen att faktiskt sikta med och avfyra ett vapen ?

Inaktiv

Varför får detta förbannade skitspelet uppföljare efter uppföljare? CoD all over again, jesus

Releasehästryttare

För er som vill se mer så startar twitch stream på spelet strax:

https://www.twitch.tv/rebellion_official

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag begriper mig fan inte på SE-serien. SE 2.0 kunde jag haja men Del 3 och Del 4 känns bara som upprepningar med väldigt få justeringar av gameplay och en anspråkslös visuell uppdatering. Sedan har vi den helt poänglösa Zombie Army-spin offen som Rebellion körde tre hela spel av trots att det inte borde blivit mer än ett mini-spel om typ 3 banor.
Hade serien haft en av de stora utgivarna i ryggen så hade det blivit sågat.

Kan bero på att dom bara kopierar, och sedan fixar till minimala saker.

Medlem

Nä, inget för mig. Längtar något kopiöst efter svärd och yxor nu. 14 februari!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

När ska man få spela tysk och panga kommunister och jenkare =(

Medlem

Ser fram emot fyran. Jag hoppar över gameplay-klippen (pga spoilers), men utifrån det jag sett verkar det vara minst lika bra som tidigare delarna.

Inaktiv
Skrivet av Nemo:

Ser fram emot fyran. Jag hoppar över gameplay-klippen (pga spoilers), men utifrån det jag sett verkar det vara minst lika bra som tidigare delarna.

Ja du beskriver det ganska väl. Det är minst lika bra - eller dåligt - som föregångarna då det är väldigt lite skillnad. Lite nya texturer men i övrigt samma spel.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Nemo:

Ser fram emot fyran. Jag hoppar över gameplay-klippen (pga spoilers), men utifrån det jag sett verkar det vara minst lika bra som tidigare delarna.

Ja du beskriver det ganska väl. Det är minst lika bra - eller dåligt - som föregångarna då det är väldigt lite skillnad. Lite nya texturer men i övrigt samma spel.

Det låter helt okej för min del, jag hade rätt skoj både i tvåan och trean (på svåraste nivån förstås, annars gäspar man). Spelar gärna lite fler uppdrag i samma stuk.

Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av Nemo:

Ser fram emot fyran. Jag hoppar över gameplay-klippen (pga spoilers), men utifrån det jag sett verkar det vara minst lika bra som tidigare delarna.

Ja du beskriver det ganska väl. Det är minst lika bra - eller dåligt - som föregångarna då det är väldigt lite skillnad. Lite nya texturer men i övrigt samma spel.

Det låter helt okej för min del, jag hade rätt skoj både i tvåan och trean (på svåraste nivån förstås, annars gäspar man). Spelar gärna lite fler uppdrag i samma stuk.

Bara spelat 3an på svåraste och det var fortfarande rätt enkelt men mycket underhållande. Ser fram emot 4an och förstår inte varför alla klagar så mycket. Tycker det är ett roligt med stealth och i min smak finns det få spel som lyckas göra stealth roligt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

När ska man få spela tysk och panga kommunister och jenkare =(

Spela Red Orchestra 2.

Medlem
Skrivet av Zidious G:
Skrivet av Ricomaniac:

När ska man få spela tysk och panga kommunister och jenkare =(

Spela Red Orchestra 2.

Gjort det sen den dagen det kom. Mest spelade av alla på mitt steambibliotek. Några tusen timmar spelade

1
Skriv svar