Passa på att fynda spel i nästa stora Playstation-rea

Robot
Passa på att fynda spel i nästa stora Playstation-rea
Releasehästryttare
Passa på att fynda spel i nästa stora Playstation-rea

Nioh skall tydligen ha ett tids exlusivt demo på ps4an denna helgen också.

Inaktiv

Inget fel på denna nyhet men det bör väl ändå inflikas att PS Store oftast har olika "reor" som hakar i varandra. Termen "kampanj" är väl kanske en bättre beskrivning när prissänkningarna är så konstanta som de är i Sonys nätbutik.

Medlem

Fanns en del bilspel där såg jag. Vilket skulle ni säga är de bästa som även barn skulle kunna spela?

Inaktiv
Skrivet av Bergsby:

Fanns en del bilspel där såg jag. Vilket skulle ni säga är de bästa som även barn skulle kunna spela?

vilken ålder pratar vi nu?

Releasehästryttare
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Bergsby:

Fanns en del bilspel där såg jag. Vilket skulle ni säga är de bästa som även barn skulle kunna spela?

vilken ålder pratar vi nu?

Rekommenderar Rocket league, grymt kul för både vuxna och barn.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av Bergsby:

Fanns en del bilspel där såg jag. Vilket skulle ni säga är de bästa som även barn skulle kunna spela?

vilken ålder pratar vi nu?

Rekommenderar Rocket league, grymt kul för både vuxna och barn.

Skulle säga att Rocket league är lite för klurigt för barn helt ärligt.

Medlem

Jag är så förbannad på Sony just nu! Lilltjejen kom över i måndags med sin gamla PS2 och en näve Buzz: Junior-kontroller med några sköna spel för att återuppleva lite härlig gemenskaps-pvp.
Istället för att böka in en äldre konsol bland all annan elektronik så tänkte jag att den gamla spelen borde finnas på PS3 Store vilket skulle göra att man bara behövde koppla in PS2'ans USB-kontroller (då PS3 inte är bakåtkompatibel, blah!)

Till min glädje hittade jag både Buzz Junior Jungle Party och Robojam för 45 :- styck och köpte båda. När vi bänkat oss framför tv'n så märker vi snabbt att det bara finns 5 olika minispel! FEM!? Originalspelet har för fan 40!

Nu är det inte så att förlusten av 90 kr är någon stor sak, eller att "spelkvällen" tog slut på en kvart. Men jag sliter mitt hår när jag försöker hitta en enda rimlig anledning till att Sony väljer att trasa sönder ett av de bästa familjespelen som gjorts och ändå sälja resterna!

Alla planer jag ev. hade på att köpa en PS4 Pro är fan helt väck...kan man göra något så här dumt finns det ju inga gränser!

1
Skriv svar