Nu kan du testa Halo Wars 2-betan – helt gratis

Robot
Nu kan du testa Halo Wars 2-betan – helt gratis
Medlem
Nu kan du testa Halo Wars 2-betan – helt gratis

det var ju sådär kul , det går bara att spel Blitz vilket innebär att du inte kan byga bas osv.

Medlem

Kortbaserad RTS är svinkul. Battleforge var ett av mitt och mina polares favoritlir under lång tid.

Skribent
Skrivet av Oneone:

det var ju sådär kul , det går bara att spel Blitz vilket innebär att du inte kan byga bas osv.

Yes, bör noteras att det är en variant. Se trailer för mer info.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Visserligen tillhör RTS en genrer som jag gillar väldigt mycket. Halo är idag inte i närheten lika intressant som det var när Bungie stod för utvecklingen och lägger man till kravet på Windows 10 så minskar det intresset ännu mer.

Medlem

I ren protest går jag tillbaka till Windows 3.1

Medlem

Är det här som C&C med basbygge och harvesting typ? Gillar old school RTS men vill ha lite nyare grafik.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Verkar vara intressant, men min hemmadator kommer fortsätta sitta på W7.

Älskar dock RTS så kan det vara det som får min dator på fall who knows.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Visserligen tillhör RTS en genrer som jag gillar väldigt mycket. Halo är idag inte i närheten lika intressant som det var när Bungie stod för utvecklingen och lägger man till kravet på Windows 10 så minskar det intresset ännu mer.

Ånej! Mer platformstillgänglighet, fasiken asså skall aldrig mer köpa spel som är tillgängliga på fler platformer än en!


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem
Skrivet av Chassimannen:
Skrivet av PcGamer:

Visserligen tillhör RTS en genrer som jag gillar väldigt mycket. Halo är idag inte i närheten lika intressant som det var när Bungie stod för utvecklingen och lägger man till kravet på Windows 10 så minskar det intresset ännu mer.

Ånej! Mer platformstillgänglighet, fasiken asså skall aldrig mer köpa spel som är tillgängliga på fler platformer än en!

Tror han syftade på att det bara är tillgängligt till Windows 10 och inte W7.

Medlem

Var lite små intresserad tills jag såg prislappen. Antog att det var ett F2P spel då precis allting känns som ett sådant. Massa "Klicka här för att köpa extra kortpaket i butiken!" etc.

... sen ser man att de vill ha 649kr för det. Yikes.

Medlem
Skrivet av Chassimannen:
Skrivet av PcGamer:

Visserligen tillhör RTS en genrer som jag gillar väldigt mycket. Halo är idag inte i närheten lika intressant som det var när Bungie stod för utvecklingen och lägger man till kravet på Windows 10 så minskar det intresset ännu mer.

Ånej! Mer platformstillgänglighet, fasiken asså skall aldrig mer köpa spel som är tillgängliga på fler platformer än en!

Tror de flesta hade varit helt okej med att ha ett spel som förhoppningsvis blir bra på ytterligare platform, själv har jag spel bokstavligt talat överallt. Men det faktum att du inte kan spela spelet på annat än W10 är bullshit.

Visst det är många som har bytt till Windows 10 och är glada med dess performance och ändringar. Men alla är inte positiva till det, samt de som inte uppgraderade när det var "free" osv osv. De pissar på spelmarknaden pga av de vill att deras store ska få popularitet.

Men de vet varken vad som gör en bra platform och de kränger deras skit. Som klart är detta min åsikt på saken och jag tar gärna diskussionen vidare! Mvh Link

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Chassimannen:
Skrivet av PcGamer:

Visserligen tillhör RTS en genrer som jag gillar väldigt mycket. Halo är idag inte i närheten lika intressant som det var när Bungie stod för utvecklingen och lägger man till kravet på Windows 10 så minskar det intresset ännu mer.

Ånej! Mer platformstillgänglighet, fasiken asså skall aldrig mer köpa spel som är tillgängliga på fler platformer än en!

Tror de flesta hade varit helt okej med att ha ett spel som förhoppningsvis blir bra på ytterligare platform, själv har jag spel bokstavligt talat överallt. Men det faktum att du inte kan spela spelet på annat än W10 är bullshit.

Visst det är många som har bytt till Windows 10 och är glada med dess performance och ändringar. Men alla är inte positiva till det, samt de som inte uppgraderade när det var "free" osv osv. De pissar på spelmarknaden pga av de vill att deras store ska få popularitet.

Men de vet varken vad som gör en bra platform och de kränger deras skit. Som klart är detta min åsikt på saken och jag tar gärna diskussionen vidare! Mvh Link

Kan inte göra annat än att hålla med.

1
Skriv svar